הפוסט שמסעיר את הרשת: אלמוג סער, בתו של חה"כ מהליכוד, גדעון סער, פרסמה היום (ראשון) שני פוסטים עוקבים בחשבון האישי שלה ברשת החברתית אינסטגרם. בתמונות שהעלתה, השמיעה ביקרות מופגנת כלפי חברי הכנסת והשרים שהגיעו להביע את תמיכתם בראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנאום שנשא לפני הדיון שפתח את משפטו. בתמונה שהעלתה, נראים חברי הכנסת העומדים מאחורי ראש הממשלה, בליווי הכיתובים "בובות על חוטים. שמישהו יעצור את הטירוף הזה". 

בתמונה נוספת שהעלתה נראית הבת עצמה, במבט מהורהר, בליווי הכיתוב: "מעניין שכל מי שהיה סביב נתניהו בנאום הזה קיבל תיק בהשבעה האחרונה", כאשר היא מתייחסת לחלוקת התפקידים בממשלה הנוכחית. 

הפוסט של ביתו של גדעון סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של ביתו של גדעון סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לפני מספר ימים, התבטא האב, חה"כ גדעון סער, ביחס לעובדה שלא קיבל תפקיד בשולחן הממשלה שהושבעה, על אף מיקומו הגבוה ברשימת חברי הליכוד. "חבר כנסת זה מאוד מכובד" אמר סער, והוסיף, "יש בזה עניין חינוכי, אני רואה אנשים שנכנסו לפני יומיים לכנסת וכבר חייבים להיות שרים. בוודאי שהייתי שמח להיות שר במשרד רציני אבל רה"מ בחר כפי שהוא בחר. לא הופתעתי. למדתי פעם מאריאל שרון משפט מאוד קולע: 'כשאין ציפיות אין אכזבות'".

בהמשך אותו ראיון חשף סער כי קיבל הצעה לשמש כשגריר: "הועברה אליי הצעה מכובדת לתפקידים בתחום הדיפלומטי, לאחר מכן ארדן נעתר להצעה הזו. הוא יכול לעמוד באתגר הזה. אני, כשהועברה אליי ההצעה, חשבתי שלא נשלחתי על ידי בוחרי הליכוד כדי לעשות תפקיד בניכר, מכובד ככל שיהיה".