שבעה חברי כנסת חדשים, בהם ארבע נשים, יצהירו היום (שני) אמונים במליאת הכנסת, בעקבות אישור "החוק הנורווגי". לשורות "כחול לבן" יצטרפו היום עו"ד מיכל וונש קוטלר, בתו של שר המשפטים לשעבר של קנדה, פרופסור ארווין קוטלר; עו"ד עינב קאבלה, שהיתה ראש המטה של אבי ניסנקורן בעת שהיה יו"ר ההסתדרות; תהילה פרידמן, לשעבר יושבת ראש תנועת "נאמני תורה ועבודה"; והילה שי וזאן, לשעבר ראש מנהל דוברות והסברה של מרכז השלטון המקומי בישראל. עם כניסתן היום יגדל הכוח הנשי בכנסת וימנה 33 חברות כנסת מתוכן 9 בכחול לבן, שיאנית הנשים בכנסת. 

לשורות יש עתיד-תל"ם יצטרף ח"כ לשעבר יוראי להב הרצנו. בש"ס יכנס אוריאל בוסו במקום השר אריה דרעי ואילו ביהדות התורה יכנס יצחק פינדרוס במקומו של סגן השר מאיר פרוש.

כדי לפנות מקום לחברות הכנסת החדשות בכחול לבן התפטרו מהכנסת השרים השרים חילי טרופר, יזהר שי, אלון שוסטר, אסף זמיר ומיכאל ביטון. בליכוד אמורים להיכנס במועד מאוחר יותר במסגרת החוק הנורבגי ח"כ לשעבר אריאל קלנר וח"כ לשעבר אוסנת מארק, שאמורה להתמנות לחברה בוועדה למינוי שופטים.

בתוך כך שר הבינוי והשיכון ח”כ הרב יעקב ליצמן הודיע כי בכוונתו להתפטר מהכנסת, במסגרת החוק הנורווגי, לטובת כניסתו לכנסת של נציג הסיעה המרכזית באגודת ישראל, הרב אליהו חסיד. השר ליצמן אמר כי “אני מברך את הכוחות החדשים, נציגיה המסורים של יהדות התורה, הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו חסיד, הרב אליהו ברוכי, שייכנסו לתפקידם במסגרת החוק הנורווגי, מה שיהווה מכפיל כח ליהדות החרדית במאבקיה החשובים על קדשי ישראל ועולם התורה”.

סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב הודיע כי הוא שמח לפרוש מהכנסת במסגרת החוק הנרווגי לטובת נציג סיעת דגל התורה הרב אליהו ברוכי. "היום אנו מגדילים את כוחה של דגל התורה. נוצרה הזדמנות שלא הייתה כמותה, ובמסגרת הסכם הקואליציוני פעלנו להרחבת החוק הנורווגי ולקבלת תפקיד בממשלה, כדי להגדיל את הנציגות בכנסת, שתפעל למען קודשי ישראל, מוסדות התורה והחינוך ולתועלת הציבור כולו".