סערת הדרישה להחזר מס של ראש הממשלה: חבר ועדת הכספים, ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), התייחס לדרישות בשיחה עם גולן יוכפז וגיא פלג ב-103FM לדרישה של בנימין נתניהו ואמר כי מדובר בעזות מצח ובשערוריה. "אני נדהמתי בכלל מעזות המצב והשערורייה שבה מעזים בכלל להניח דבר כזה על שולחנה של ועדת הכספים. אגב, גם גנץ וגם נתניהו שניהם כאן אחראים על הפארסה הזו ועל הכנסת היד לתוך הכיס של הציבור במשבר הכלכלי הכי גדול בו הייתה מדינת ישראל. מדובר שם על העלאת משכורתו של גנץ בכעשרת אלפים שקל, אגב, אני מזכיר שמדובר באדם שמקבל חוץ מזה פנסיה תקציבית מאוד מכובדת ממדינת ישראל".

גיא: הוא לא הראשון
פורר: "הוא גם על השולחן, הוא על השולחן יחד עם נתניהו"

גולן: אגב מה-47 אלף שקל נדמה לי ל-57, או 49 ל-59
פורר: "כן, כן, כי הוא מאפשר את זה אגב. הוא כראש הממשלה החליפי דאג לעצמו לזכות וטו".

גולן: אבל זה לא הגיוני שראש ממשלה חליפי יקבל קצת יותר משר? מבחינת משכורת?
פורר: "לא, זה ממש לא הגיוני כי אף אחד עדיין לא יודע מה עושה ראש ממשלה חליפי כמו שאף אחד לא יודע מה עושים בממשלה של 34 שרים שעוד תתנפח ל-36 שרים, ומי יודע כמה סגני שרים, בזמן שלציבור אין מה לאכול, בזמן שאנשים לא יודעים אם תהיה להם עבודה מחר בבוקר, אם העסק שלהם ייפתח מחר בבוקר".

גולן: תגיד ולטיעון הבסיסי של נתניהו, שהוא אומר בעניין החזרי המס, הוא אומר סליחה רבותיי, כל ראשי הממשלה הקודמים, גיא הזכיר את זה קודם, לא נאלצו לשלם את החזרי המס האלה לקופת המדינה, רק ממני מבקשים
פורר: "אף אחד מראשי הממשלה הקודמים לא ביקש לשפץ את הבריכה שלו בקיסריה על חשבון המדינה, או שישלמו את הארנונה שלו על הבריכה או המים ואת היטל הבצורת שאני לא מצליח להבין איך יו"ר ועדת הכספים ירשה לעצמו בכלל לשים את העניין הזה על סדר היום".

גיא: פורר, שנייה. אבל לפחות לגבי נתון אחד, תסכים איתי שהבקשה של ראש הממשלה היא מוצדקת גם שהיא מתייחסת רטרואקטיבית. ברור שעלות זקיפת הרכב של ראש הממשלה, נדמה לי שהוא עלה יותר ממיליון שקלים
פורר: "את זה אישרנו כבר גיא, ואישרנו בעבר".

גיא: זה מגיע לו רטרואקטיבית, נכון? שלא כל המשכורת שלו, הוא לא בחר לנסוע במכונית שעולה כך
פורר: "על זה אין שאלה, לא על הרכב שלו ואגב גם לא כשהוא מארח את נשיא ארצות הברית וכשהוא מארח ראש מדינה אחר. אבל את ההוצאות הפרטיות שלו, שנוגעות למשפחתו הפרטית, למה שהוא עושה בביתו הפרטי, כשם שאתה משלם את ההוצאות הפרטיות שלך ואתה לא מבקש לא מתחנת הרדיו ולא מערוץ הטלוויזיה שלך שישלמו אותן, גם כאן אין שום סיבה להפיל את העניין הזה על הציבור".

גולן: אם וכאשר נתניהו יהיה ראש ממשלה חליפי, הוא יגור במעון חליפי. לא צריך או לא ראוי שהמדינה תשתתף?
פורר: "תפסיקו עם הבדיחה הזאת, ראוי במה? הרי מה יהיה המעון החליפי? הבית בקיסריה שבכל הוצאות הבית ישתתפו, על מה ולמה?".

גולן: הוא מעדיף לגור שם, במקום שהמדינה תקצה הון מאחורי ההון הזה, זה גנץ ונתניהו או רק נתניהו?
פורר: "אם מישהו יכול להסביר לי מה ההיגיון הציבורי בזה שאנו נישא בעלויות המגורים של ראש ממשלה חליפי במדינת ישראל, אני אוריד את הכובע. אין שום היגיון בזה, קל וחומר אין היגיון בזה בתקופה בה המשק נמצא במשבר כלכלי כל כך גדול".

גולן: אבל זה יעבור בוועדה, לא?
פורר: "אני בכלל לא בטוח שזה יעבור, אני אגיד לך מה בטוח יהיה. מה שאנחנו רואים פה כרגע זה מה שנקרא מהמקפצה, לא פחות. יש פה ממשלה מנותקת, יש פה ניתוק מהציבור, זה תחילתו של כעס ציבורי שהם לא ידעו מאיפה הוא מתחיל ואיפה הוא ייגמר כי העניין הזה כבר חוצה את כל הגבולות".