בכחול לבן אמרו אתמול כי לפי שעה טרם נקבעה פגישה נוספת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ - בניסיון להגיע להסכמות בנושא התקציב. פגישה שהתקיימה בראשית השבוע בין השניים הסתיימה ללא הסכמות. בינתיים גנץ נכנס לבידוד, ולא נקבעה שיחת המשך. עם זאת, בסביבת גנץ אומרים כי הוא מיודע בפרטי התוכנית הכלכלית החדשה שגובשה באוצר.

נתניהו נחוש להעביר תקציב חד־שנתי. בכחול לבן, לעומת זאת, מתעקשים על אישור תקציב דו־שנתי, כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. בסביבת נתניהו טוענים כי במשרד האוצר כבר עובדים על הכנת תקציב חד־שנתי. באוצר אומרים בתגובה כי עבודת המטה נעשית על ידי הדרג המקצועי, והמשרד נערך לכל תרחיש ולכל החלטה של הדרג הפוליטי. 

גורמים בכחול לבן אמרו כי גנץ עשוי להתפשר בסוגיית התקציב, אם יתקבלו דרישותיו בשורה של נושאים - כמו סיוע ודמי אבטלה לעצמאים, הכרה במשכנתאות כהחזרי מס, קרן פיצויים לעסקים, פטור מארנונה לעסקים, הכשרות מקצועיות והארכת תקופת תשלום דמי האבטלה לחל"ת.

בליכוד אומרים כי המשבר בין נתניהו וגנץ סביב נושא התקציב הוא אמיתי, וכי ללא פתרון – הוא עלול להוביל לפירוקה של הממשלה. עם זאת, בסביבת נתניהו מבהירים כי בשל משבר הקורונה אין לרה"מ כוונה להוביל לבחירות מוקדמות.