יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, סיפר הבוקר (חמישי) בראיון בגל"צ על סערת ביטול ההצבעה אתמול במליאת הכנסת. לדבריו, ארבעה או חמישה ח"כים מהליכוד לא הצביעו בכוונה, משום שהמתינו לעריכת הצבעה שמית. בנוסף, אמר כי הוא מברך על החלטתה של מ"מ יועמ"ש הכנסת כאשר קבעה כי ביטול ההצבעה הראשונה היא חוקית

לדבריו, מאות פעמים קרא לעריכת הצבעות שמיות ומעולם לא הייתה בעיה עם הדבר עד אתמול. יו"ר הקואליציה מתח ביקורת נגד טענות השמאל ל"גנבת" ההצבעה ואמר: "אני חושב שהמתקפות נגד יו"ר הכנסת, יריב לוין, לא מכובדות. הם יודעים שהוא פעל כשורה, יש גיבוי של היועצת המשפטית. מה שקרה זה שמנענו מחטף של האופוזיציה. כדאי שהאופוזיציה תיכנס תחת האלונקה ותסייע במאבק בקורונה. יש זמן לשלום וזמן למלחמה, בעת הזו הכי נכון שכולנו ניאבק ביחד".

ההצבעה בכנסת על הקמת וועדת החקירה לפרשת הצוללות. צילום: דוברות הכנסת

ח"כ זוהר התייחס לשינוי בקו התקיף המוכר שלו, מאז הראיון שערך ב-103FM, בו קרא ליועמ"ש אביחי מנדלבליט להתפטר: "אני חושב שהדבר הזה מתבשל אצלי הרבה מאוד זמן, לפחות כמה חודשים. גם ראיתי הרבה דברים שלא האמנתי שאפשר לראות ברשתות החברתיות נגדי. זה הגיע לרף מסוים של שנאה, ואני חושב שגם נחשפתי לסכנת חיים, כולל איומים על חיי. הגעתי לנקודה שראיתי שהשנאה הפכה ליותר מדי, לפחות מבחינתי. אנשים שמכירים אותי אוהבים אותי. מי שמכיר אותי יודע מי אני".

בהמשך לכך אמר כי הוא מבין שבעת הנוכחית "הבייס" של הליכוד מעדיף לראות את חברי מפלגתו עוסקים בעניינים הקשורים לקורונה, ולא עוסקים בריבים וקטטות פוליטיים: "הבייס שלנו אוהב את המאבקים, אבל בעת הזו הדבר האחרון שהם רוצים לראות זה את ההתכסחויות והמאבקים האלה. אני לא מדבר רק עליהם, אלא על כל הציבור הישראלי. מי שמכיר אותי ברמה האישית יודע שאני לא מה שמראים כל הזמן בתקשורת. אני לא מתכוון לוותר על עמדות ועקרונות, אאבק עליהן, אבל בדרך שונה".

בתום הראיון אמרה המראיינת, אילנה דיין: "אחרי השינוי שעברת, נשאר רק שתגיד שאתה אוהב אותי". ח"כ זוהר השיב: "אני אוהב אותך, אני אוהב את כל עם ישראל, לא משנה ימני או שמאלני".