יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) בישיבת סיעתו לנושא הצוללות, ספינות השטח ומטוסי ה-F35. "כל הפרסומים האחרונים כולל ההודעות של אלופים במילואים דן הראל ועמוס גלעד מחייבים אותנו להקים ועדת חקירה ממלכתית רצינית שתבחן את כל הסיפור מהתחלה עד הסוף".

גנץ תוקף את נתניהו

עוד הוסיף ליברמן, כי מה שעוד מחזק אותו בעמדתו היום זה הדבר "המדהים", לפיו, ששמע גם מראש הממשלה וגם משר הביטחון בנושא ה-F35, אשר לפי גנץ מערכת הביטחון לא ידעה כלום והכל נעשה מעל ראשה, כאשר ראש הממשלה טוען שהדברים נעשו בידיעת מערכת הביטחון.

"אחד מהם משקר", אמר ליברמן והוסיף: "אני לא מבין למה במדינת ישראל הדבר הזה מתקבל כקוריוז כשיש שני אנשים, אחד מהם ראש ממשלה והשני שר הביטחון ואחד מהם לא דובר אמת, וזה לא משנה כרגע מי אומר אמת ומי לא. עצם העובדה שאחד מהם לא דובר אמת מהווה פגיעה בביטחון של מדינת ישראל".

ליברמן התייחס בישיבה גם לקורונה, ולהחלטה של ראש הממשלה להחיל חיסיון על כל הדיונים ל-30 שנה, ודרש לבטל אותו ולהקים ועדת חקירה ממלכתית כדי שנוכל להתכונן לאירוע הבא ולמגיפה החדשה שתהיה, ולא במסגרת התחשבנות או "חיסולים פוליטיים", לדבריו.

"אי אפשר לקבל את זה, מדינת ישראל פשוט לא מוכנה לאתגרים ולאירועים הבאים ולצערי אנחנו כל יום יכולים להתעורר ולהיות בתוך אירוע נוסף. זה יכול להיות רעידת אדמה, זה יכול להיות מטח טילים מכיוון לבנון לצפון הארץ וגם שם אנחנו לא מוכנים, זה יכול להיות פיגוע המוני, פיגוע של נשק כימי וביולוגי, גם שם מדינת ישראל לא ערוכה".