שרת התחבורה מירי רגב מתחה הבוקר (חמישי) ביקורת בראיון בגל"צ על התנהלותו הפוליטית של גדעון סער בימים האחרונים, ואמרה: "עשה מעשה שלא יעשה, הוא ירק לכוס ששתה ממנה". על כחול לבן והמשבר הקואליציוני אמרה רגב: "אין להם יכולת אמיתית להיכנס מתחת לאלונקה ולפרגן". עוד אמרה: "הם יושבים בקבינט הקורונה ורואים כמה מאמצים נתניהו עושה. מה קורה פה? למה הם לא יכולים לומר שנתניהו הביא חיסונים למדינה קטנה בזכות הקשרים שלו. אפשר גם לפרגן, גם שלא מסכימים אפשר לפרגן". 

צבי האוזר מברך את גדעון סער

את מפרגנת לדרך שבה התקבלו החלטות בימים האחרונים? איך מתנהלת הממשלה בזגזוג כל כך מוזר?
"נעשה כאן עוול לקבינט הקורונה שיושב שעות על גבי שעות ושומע את כל הגורמים המקצועיים, אבל יש גם גורמים משפטיים. קיבלנו החלטה, משרד הבריאות רצה ללכת לריסון מהודק לפני סגר. אמרנו שלפני שהולכים לסגר צריך ללכת למדרגת אמצע. פותחים את החנויות והשווקים, אז בואו נלך לאותם מקומות שהיו בהם התקהלויות".

יגידו לכם כחול לבן ומפלגות השמאל 'מה אתם מתלהבים, יש חיסונים בכל העולם.
"זה מה שעושים לוזרים - לא יודעים לפרגן".

הסקרים מראים שיש סיכוי לבלוק של בנט, סער, ליברמן, כחול לבן ולפיד. 
"קודם כל, אנחנו לא רוצים בחירות. הלוואי וכחול לבן יגיעו למצב שהם עומדים בהסכמים ונעביר את התקציב כמו שאמרנו, בלי להקים ועדות שאין בהן כלום ושום דבר. שיעמדו בהסכמים, ככה עובדת קואליציה אמיתית שרואה את ישראל לפני הכל ולא את גנץ לפני הכל. אנחנו רוצים להמשיך להתעסק בהבראת הכלכלה של ישראל".