תוצאות סקר חדשות 13 והפרופסור קמיל פוקס שנערך היום (שישי), מוכיחות כי נתניהו מזנק, חולדאי מתרסק וגנץ על סף אחוז החסימה. הליכוד זוכים ב-31 מנדטים, תקווה חדשה של גדעון סער ויש עתיד של יאיר לפיד - 16, ימינה, שעד לא מזמן קיבלו יותר מ-20 מנדטים קיבלו בסקר הנוכחי רק 13 מנדטים והרשימה המשותפת - 10 מנדטים.

יהדות התורה וש"ס - 7 מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו - 6, ודווקא רון חולדאי והישראלים שהיו הבטחה רעננה בבחירות מתרסקים ל-5 מנדטים בלבד, מספר זהה למספר שקיבלה מרצ. כחול לבן שוב על אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד. העבודה, הבית היהודי-גשר, תנופה והכלכלית לא עוברות את אחוז החסימה. 

לפי גושים - גוש נתניהו (הליכוד, ש"ס ויהדות התורה) - 45 מנדטים והגוש להחלפת נתניהו (תקווה חדשה, יש עתיד, כחול לבן, ישראל ביתנו, מרצ, ישראלים והרשימה המשותפת) - 62 מנדטים. התוצאה זהה כמעט לתוצאות הסקר שנערך ב"מעריב" ופורסם מוקדם יותר, בו הגוש להחלפת נתניהו זכה ב-64 מנדטים. 

​שאלה נוספת שנשאלה בסקר היא "מבין בנימין נתניהו או גדעון סער מי לדעתך מתאים יותר לכהן כראש הממשלה?", גם פה נתניהו זוכה ברוב הקולות עם 42%, לעומת 36% של גדעון סער, הנושף בעורפו.

הסקר נערך היום וכלל 687 נשאלים, מתוכם 600 מהאוכלוסיה היהודית ו-87 מהמגזר הערבי. הדגימה בפאנל אינטרנטי נערך על ידי פרוייקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל אילון ומכון המחקר סטפ נט בהנהלת יוסף מקאדה, טעות הדגימה היא 3.7%.