לאחר שמנהיג "השולמנים", אביר קארה, הכריז על הצטרפותו למפלגת ימינה, בכאן 11 פורסמו הערב (שלישי) התכתבויות עבר של קארה עם מתנגדיו, בהן הוא משתמש בשפה אלימה ובוטה.

ראיון של אביר קארה בערוץ הכנסת. צילום: מתוך ערוץ הכנסת

על פי הדיווח, לאחד ממתנגדיו כתב קארה "אני אשים לכם רימון מחוץ לדלת", ולאחר כתב "אתה גיס חמישי, מקק עלוב, אפס, חלום שתיתקל בי ברחוב".

קארה מסר לכאן 11 תגובה בה נאמר: "תנועת השולמנים פועלת במסירות למען העצמאיים. ייתכן ובתקופה בה קיבלתי איומים מפורשים על אשתי, בניי ועליי, הגבתי בתקיפות ולעיתים השתמשתי במילים חריפות". עוד נמסר מטעמו של קארה כי "לא אפחד מהאיומים וההכפשות ואמשיך לפעול בנחישות, מעתה מתוך מפלגת ימינה".

בתוך כך, קארה העניק הערב ראיון לחדשות 13, בו הגיב לטענות כי הוא אדם אלים ובוטה: "ככה אני מדבר, אני אותנטי ובאתי מהשטח. יש הפגנות של עצמאים, אנחנו בכל מקום, עשינו מה שלא עשו ב-72 שנים. מנסים לברוח מהנושאים שאנחנו מנסים לקדם, מתעסקים פה בכן ביבי או לא ביבי, מי שרוצה מהות שיבחר ימינה. לא רצתי לבד כי אני חושב שמה שהשגנו היום הוא יותר אפקטיבי. שאלת לגבי נתניהו - אני אעשה הכל כדי שבנט יהיה ראש הממשלה".

עוד אמר קארה בראיון כי "גורמים פוליטיים ניסו לחסל אותי בשנה האחרונה. אם אתם רוצים משהו חדש שבא לשנות, תבחרו ימינה, יהיה לכם גם ראש ממשלה חדש. אני שתול בימינה של עם ישראל, לא של ביבי".