שר האוצר ישראל כ"ץ שלח אמש לראש אגף תקציבים לשעבר, שאול מרידור, מכתב התראה לפני תביעה, לאור הדברים שאמר מרידור בתוכנית "עובדה" האחרונה, לפיהם כ"ץ ביקש ממנו "לשחק במספרים" על מנת להציג לציבור מצג של התנהלות כלכלית נכונה. היום (שלישי), הגיב מרידור לדבריו של כ"ץ: "טענותיך משוללות כל יסוד". 

תגובתו של שאול מרידור לישראל כ''ץ (צילום: ללא)
תגובתו של שאול מרידור לישראל כ''ץ (צילום: ללא)

מרידור הדגיש במכתבו: "אמת דיברתי בכל דבריי אלה, ואוסיף ואומר כי דבריי משקפים התנהלות חמורה של שר האוצר, אשר מקומה לא יכירנה במנהל ציבורי תקין. ככל ששר האוצר יבחר להגיש תביעה כפי שנרמז במכתבך, דומה כי יהא בכך כדי לתרום תרומה ממשית לחשיפת אותה התנהלות משחיתה ופסולה של השר, וכידוע, "אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר". 

כזכור, אתמול במהלך ראיון ב-103FM הודיע כ"ץ כי "היום יקבל שאול מרידור מכתב מעו"ד בכיר שהוא נדרש לחזור בו מיד מהשקרים, אם לא הוא ייתבע למשפט. העדים שלי – כל בכירי משרד האוצר שהיו בפגישה אצל רה"מ ונגיד בנק ישראל שאמר שיש 20 מיליארד שקלים עודף. מרידור התבקש מספר פעמים למצוא מקורות וכאשר חזר ואמר שאין עודפים אמרתי בנוכחות רה"מ ומרידור ונגד בנק ישראל והיועמ"ש של האוצר – אז אין מקורות ואנחנו נפתח קופסה ונביא סיוע".

עוד הוסיף: "זה שקר גס שבא להצדיק את זה שהוא נזרק מהאוצר מדובר בפוליטיקאי בלבוש פקיד בן למשפחה שונאת ליכוד, טוב שהוא הלך כי מרגע שהוא הלך הסיוע השתחרר גם לעסקים גם לחלשים ולכן גם ניצלנו הרבה מאוד כתוצאה מזה שהוא הלך והסיוע ניתן מאות אלפי עסקים ניצלו מקריסה ומיליון מובטלים ניצלו מרעב".

מכתב ההתראה של כץ למרידור by מעריב אונליין