ח"כ איתמר בן גביר שוחח הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז, ענת דוידוב וטל לב רם ב-103FM והתייחס למהומות האלימות בלוד ועל הסיור שערך בעיר ואמר כי "הייתי בבית המשפט בראשון לציון בהארכת מעצר של יהודים שהגנו על עצמם, הייתי בהפגנה ברמלה, נסעתי הביתה ובאחת בלילה שראיתי תמונות של שריפת בית כנסת ופוגרומים נגד יהודים אמרתי שאני לא יכול ללכת לישון בלי להגן על העם שלי. אז עזבתי הכול ויחד עם בנצי גופשטיין ונסענו כדי להיות שם עם התושבים".

לדבריו, "העם שלי שם, הילדים שלי שם, האחים שלי שם, ציבור שמותקף שם".

בהמשך התייחס ח"כ בן גביר להחלטה להעביר את לשכתו לשייח' ג'ראח בעקבות העימותים האלימים בשכונה ולאחר מכן, לאחר דרישת רה"מ לסגור אותה ואמר כי "רה"מ הפעיל עליי לחץ כבד כי התפיסה שלו ושל הדרג במשטרה ובצבא זה בואו נהיה בשקט עד שהערבים יתרצו. אני חושב הפוך, אנחנו לא צריכים להתקפל, לא להסיר גדרות בשער שכם, לא מונעים סיבוב בשער שכם ובעיר העתיקה".

כמו כן, אמר חבר הכנסת מהציונות הדתית כי "תראו פלא, אנחנו מנסים את השיטה הזאת של להתקפל, לגמגם, ומה מקבלים? טילים, פעם אחר פעם אחר פעם".

בן גביר הוסיף ואמר כי "אם הייתי מקבל את ההחלטות הייתי אומר לשוטרים אתם צדיקים וכל מי שזורק אבן לעבריכם לירות, למה יש לכם נשק? זה מוסרי, זה משפט בין-לאומי".