הכתב עפיף אבו מוך שוחח הבוקר (שלישי) בתוכניתם של אראל סגל ורועי עידן ברדיו 103FM והתייחס לביקורת ולמחלוקת בחברה הערבית שנשמעת בימים האחרונים על יו"ר מפלגת רעמ, מנסור עבאס והסביר כי "צריך להבין מי מעביר את הביקורת. לא מעט מהביקורת מגיעה מיריבים פוליטיים שתומכיהם לא ממש מצביעי מנסור עבאס. אסור לשכוח שיש ביקור עליו בתוך רע"מ".

לדבריו, "הבייס של התנועה האסלאמית זה כ-80 אלף קולות אבל יש לא מעט קולות של אנשים שרצו גישה חדשה. הפוליטיקה יהודית לא מפספסת הזדמנות לבעוט בדלי לכל שיתוף פעולה ערבי יהודי בכנסת או בהקמת ממשלה כזו או אחרת". 

אבו מוך חשף בהמשך כי "אל תופתעו אם יתנהל משא ומתן פוליטי עם נתניהו על חוק בחירה ישירה, הרי ממילא הכנסת לא תשתנה, לא יהיו עוד בחירות ואתה מרוויח עוד כמה חודשים".

בהמשך, התייחס עפיף גם לסרטון שהופץ הבוקר ובו נראית שיירת מכונית עם דגלי חמאס בכביש 444 סמוך לכפר סבא ואמר כי "אל תיקח את הסרטון הזה ותכליל חברה שלמה, כפי שאני לא עושה הכללה לכל החברה היהודית לגבי כל סרטון כזה או אחר שנראה רע בעיניי. אין מה לעשות, אין מאה אחוז וזו אחת הבעיות בשיח לגבי האזרחים הערביים". 

כמו כן, טען אבו מוך כי "היה איד אל פיטר ואנשים פחדו לצאת לטייל, כדי לא להיתקל ביהודים קיצוניים. אתמול שברתי את הכתף בטעות, אח שלי אומר לי 'שמע, עכשיו ללכת למיון יזהו אותנו, עזוב'. בסוף הלכתי ועשיתי הכול באופן פרטי. החשש הדדי והוא קיים גם אצל הערבים".