ראש השב"כ נדב ארגמן פרסם אתמול הודעה חריגה ובה הזהיר כי השיח המתקיים ברשתות החברתיות, עלול להתפרש בקרב קבוצות מסוימות בקרב בודדים, באופן מסוכן. יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר, התייחס בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM, לדברים ואמר כי "אחד מתפקידי השב"כ הוא לשמור על ביטחון ישראל, למנוע פגיעות ואני חושב שהצהרתו הייתה במקום, והיא הייתה אמיצה". 

"אני מודאג". אמר פרי והוסיף: "אני מקווה שזה ירתיע אם יש באמת בינינו קבוצות או בודדים שרוצים לקחת את החוק לידיהם. אני לא עושה את ההבדל בין ימין לשמאל, למרות שהאזהרה של ארגמן באה על רקע הפגנות מכיוון ימין". 

עוד אמר פרי כי לדעתו "ההפגנות נגד נתניהו לא קראו לרצוח אותו", אולם "הקריאות להסתה נגד נתניהו ונגד חברי כנסת מימינה הן קריאות הסתה, וקריאות כאלה לא צריכות להישמע". ראש השב"כ לשעבר אמר כי האמירות בשבועות האחרונים עלולות להביא לפגיעה. "אני מודאג בהחלט, אי אפשר להתייחס לזה בקלות ראש". 

כשנשאל מדוע באווירה המתוחה שהתקיימה בהפגנות נגד נתניהו, ראש השב"כ לא יצא בהצהרה דומה, אמר פרי: "אני חושב שיש כנראה הצטברות של חומר מודיעיני שמחייב. אני מודאג, אי אפשר להתייחס לזה בקלות ראש כאשר קם ראש השב"כ במדינת ישראל שזו הופעה חריגה ופונה לציבור, הוא פונה לכלל הציבור", אמר פרי והוסיף: "הוא פונה לימין ולשמאל, הוא פונה לכל מי שמסית, מדבר בצורה אלימה, שמאיים, ולא חשוב מהי רמת האיום. שב"כ מאפשר לאישיות הזאת או למאוימים למיניהם לקבל הגנה אבל כפי שאנחנו יודעים וראינו בעבר ההגנה היא לא הרמטית לכן ההצהרה היא במקומה, ההרתעה במקומה וצריך להתייחס לזה ברצינות הראויה".

על מצעד הדגלים שעתיד להתקיים בירושלים בחמישי הקרוב, לאחר שבפעם הקודמת, חמאס קיים את איומיו ושיגר טילים לעבר הבירה, אמר ראש השב"כ לשעבר כי לדעתו אין צורך לקיים אותו בעת הזו. "אני לא הייתי עושה את המצעד, אני לא חושב שאנחנו צריכים לחפש סיבות להצתה נוספת של אי השקט שאנו נמצאים בו. זה בוודאי לא מועיל, בטח אם הוא יעבור במקומות רגישים. לדעתי הוא מיותר".

כשנשאל האם ביטול המצעד הוא ניצחון של חמאס, אמר פרי: "לא נסוגנו מירושלים, צריך לקחת את הדברים בצורה מאוזנת, אין שום חגיגה שמחייבת עכשיו מצעד".