השבעת הממשלה החדשה מתקיימת היום (ראשון) במליאת הכנסת, בפתחה נאם ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט את נאומו - אך ספג לא מעט הפרעות וצעקות מחברי האופוזיציה. גיורא לוי, שהיה מפקד הצוות של בנט, מתן כהנא ועמנואל מורנו ז"ל בסיירת מטכ"ל, הביע הערב את דעתו על הנאום בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM.

"יש פה רצון לייצר אבל לאומי. מה שקורה פה זה דבר שנקרא דמוקרטיה. ממשלה מתחלפת, יש מפלגות בפנים ובחוץ, ואנחנו פועלים על פי חוק. כך טבעו של עולם", אמר בנט בנאומו אך במקביל נאלץ להתמודד עם לא מעט צעקות וגידופים מצד חברי האופוזיציה החדשים שהאשימו אותו ב"בגידה" וב־"מכירת האידיאולוגיה" וקראו לו "נוכל". לוי צפה בנאום ואמר "אני חושב שאין ראש ממשלה לפניו שעבר את הזובור שהכינו לו בכזה קור רוח. זה אומר הכל על הבן אדם".

לוי אף התייחס לקריאות מצד חברי האופוזיציה שכינו את בנט "בוגד": "זה סוג של התרת דם. אף אחד לא יקרא 'בוגד' ללוחמים שלי. הם כמו הילדים שלי. אני אלחם בשבילם עד הסוף, הייתי מוכן לחטוף כדור בשבילם, ואם זה אומר להגן בתקשורת, זה מה שאני אעשה". כאשר נשאל כיצד יגיב במידה ויוצע לו תפקיד במשרד ראש הממשלה, השיב: "נפתלי יודע שברגע שהוא יגיד 'אני צריך אותך', אני עוזב כל מה שיש ומתייצב לאיזה תפקיד שהוא ירצה. אם הוא יצטרך, אני מתייצב דקה אחר כך, בלי שאלות בכלל".

הוא ציין כי הוא מכיר את בנט מזה 30 שנה ואמר כי הוא "בחור רציני, ממוקד, אחראי, מישהו שיודע לנתח ולקבל החלטות, לעבוד בצוות". עוד הוסיף, כי "הוא הבין שבצרחות זה לא ילך, נתן להם לבזות את עצמם ואת המעמד מול כל עם ישראל, ובסוף אמר את מה שהוא רצה. אני חושב שהוא נהג בדיוק כמו שהייתי מצפה ממנו ומכל לוחם ביחידה, בוודאי ממפקד. הייתי מאוד גאה בו".