נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בירך היום (שני) את ראש הממשלה החדש של מדינת ישראל, נפתלי בנט, לרגל כניסתו לתפקיד. בחשבון הטוויטר של שגרירות רוסיה בארץ פרסמו את הברכה, בה נכתב כי פוטין "מקווה להמשיך ביחסים הטובים בין שני העמים, ומצפה לעבוד ביחד למען הטוב בשני העמים".

גם איחוד האמירויות בירכה את ממשלתם של בנט ושר החוץ יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלה.

קודם לכן, ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, צייץ בעברית ברכה לראש הממשלה נפתלי בנט: "כבוד ראש הממשלה, ברכותי לכבוד קבלת תפקידך החדש כראש ממשלת ישראל. לקראת ציון 30 שנה לשדרוג היחסים הדיפלומטים בשנה הבאה, אני מצפה להיפגש איתך ולהעמקת היחסים האסטרטגיים בין המדינות שלנו".

גם סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, הצטרפה לנשיאה, ג'ו ביידן, ובירכה את נפתלי בנט ויאיר לפיד: "אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה כדי לבנות את הקשרים החזקים בין שתי מדינותינו, ולקדם ביטחון ושלום לישראלים ולפלסטינים".

כזכור, ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אמש עם נשיא ארה"ב ביידן והודה לו על "ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה".

הוא ציין את "הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, ואמר כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל". עוד דיברו על "חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, ואת מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל".