מצעד הדגלים השנוי במחלוקת ייערך הערב (שלישי) כמתוכנן לאחר שהשר לביטחון פנים עמר בר לב בחן את התוכנית המבצעית שהכינה משטרת מחוז ירושלים ושקיבלה את אישורו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, ואישר את קיומו. יו"ר סיעת הציונות הדתית אורית סטרוק התארחה הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לנושא.

"מצעד הדגלים מתקיים בירושלים מזה 40 שנה בכל שנה ושנה אין פה שום דבר חדש ושום אצבע בעין. זו מסורת יפה מאוד. השנה לצערי הרב בוטל המצעד עקב איומי החמאס וזה היה חמור מאוד. לכן בגלל שחמאס שם במרכז האינטרסים שלו את נושא ירושלים יש עניין וצורך לחדש את המצעד גם אם זה באיחור של חודש, כדי שיהיה ברור שהחמאס לא מנהל את ירושלים, לא במצעד הדגלים, לא בהר הבית ולא בשייח ג'ראח. שם ההפגנות תמיד גורמות לאלימות קשה מאוד כלפי המשפחות היהודיות שגרות שם – השלכת חפצים ואבנים והתפרעויות וזה קורה שלוש או ארבע פעמים בשבוע". 

"אסור שחמאס ינהל את ישראל", הוסיפה סטרוק. "זו השאלה שאנחנו צריכים לשים לנגד עינינו ולהשיב עליה בכל רגע ורגע. למרות שאני מאוד מתנגדת לממשלה הרעה שהוקמה, אני מברכת את השר עמר בר לב על החלטה נכונה, אמיצה וישרה".

לדבריה, הממשלה החדשה שהוקמה "תתקל בבעיות כמו עניין המצעד ברמה של פעם-פעמיים ביום. עמר בר לב עמד בדילמה שהייתה לו והוא עמד בה בכבוד". 

על משפחת פוגל, שתקפה את סטרוק וח"כים נוספים אחרי שהפריעו לנאומו של ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט בהשבעת הממשלה כשהניפו התמונות של המשפחה אמרה סטרוק: "עשינו את הצעד הזה לבקשת פורום המשפחות השכולות. קיבלנו מהן את התמונות והבטיחו שבדקו משפחה־משפחה. אני אישית קיבלתי המון תודות ממשפחות אחרות, כנראה בנושא של משפחת פוגל נפלה שגגה, אנחנו לא ידענו מזה כלום. אני מוצאת לנכון את הבמה שנתתם לי כדי להתנצל בפני משפחת פוגל שכנראה נפגעה מזה. המשפחות ממש ביקשו והתחננו שאנחנו נמחה על הקמת ממשלה עם תומכי טרור, אם משפחה אחת נפגעה, אני באמת מתנצלת".