ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס תקף היום (רביעי) את הממשלה החדשה, בראשות נפתלי בנט, בתוכנית של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM: "זו ממשלה שחרטה על דגלה להיות נגד השבת, נגד הנישואים היהודיים, נגד עם ישראל שאכפת לו ממסורת ישראל, ממשלה של נוכל שעשה הכול כדי לרמות את המצביעים שלו. האם אני יכול לשתף פעולה עם מי שחשוב לו לקדם נישואים אזרחיים או פסולי חיתון? אני לא יכול להיות קשור למי שמרים יד על תורת משה, שזה הדבר הכי יקר שיש מבחינת".

"אני מאוד רוצה ראש ממשלה שיכבד את מסורת ישראל – את זה בנט לא עושה. אני לא נכנס לחייו האישיים, אלא להצהרות המזעזעות מבחינה דתית של הנוכל מרעננה". מלכיאלי המשיך ואמר כי מדובר ב"סיטואציה מורכבת ממשלה עם 8 ראשי סיעות ואף אחד בה לא מאמין לשני – הקואליציה הזאת שברירית".

"בזמן שישבתי בקואליציה שמעתי את הטהרנים מיש עתיד מספרים כמה אנחנו נוכלים, רמאים ושקרנים שנה שלמה, ואולי יש צדק בדברים. אני מצפה לקצת הוגנות, הרי הם דיברו על ראש הממשלה החליפי, על האאודי, יאיר לפיד נתן דרשות. אנו מצפים קצת שיקיים את מה שאמר, וזה לא קורה. לכן אני מבין שזו הממשלה. קראו לנו פה כל השנים סחטנים ונצלנים וטענו שהכסף עושה הכול. הגיע הזמן שכל מי שאמר את זה יודה – טעינו. אי אפשר לקנות את הציבור החרדי בכסף, יש ערכים מעל הכול. בשונה מאיתנו יש נוכל מרעננה שהשיירה של האאודי מדברת מעל הכול".

מלכיאלי התייחס ליו"ר מפלגתו שטס לניו יורק בשבוע האחרון: "הוא הקדיש את כל חייו למען הציבור החלש בישראל, הלוואי שנזכה לעשירית מהזכויות שיש לאריה דרעי בתקופה של מדינת ישראל. הציבור החלש במדינת ישראל מוטרד מהעובדה שדרעי לא יהיה סביב שולחן הממשלה וידאג לחלשים". 

בהתייחס לכהונת בנימין נתניהו אמר מלכיאלי: "יש פה תקופה ארוכה שאין מילה רעה שלא נאמרה על נתניהו והוא עתיר זכויות, בשונה מבנט, שלא גיליתי זכויות שהוא יכול להתהדר בהן. אני חושב שהאיש גנב את ראשות הממשלה בחסות החוק. החברים שלו בימינה מתביישים בו, אני כאזרח במדינה מוטרד שהממשלה שלי כך נראית".

"אם תהיה קואליציה יציבה, אז זה בסדר ולא קרה כלום. אבל כשמתנהגים בצורה כזאת של נוכלות, לי קשה עם זה. אנחנו ויתרנו על ג'ובים בשביל מפלגה עם 6 מנדטים שרצתה 4 שרים בכירים ועשתה את מעשה הסחיטה וההונאה הכי גדולה שמתקבלת בשקט".