חבר הכנסת איתמר בן גביר פנה היום (חמישי) לקצין הכנסת ולמפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, בבקשה לפתוח בחקירה נגד גורמים שלטענתו פרסמו סרטון מסית נגדו. בסרטון נעשה שימוש בתמונתו של חבר הכנסת ונאמר "דמו בראשו, מי שיבוא להר הבית שיבוא עם תכריכים. גורלו כמו יהודה גליק". 

ח"כ בן גביר הוסיף בעניין: "ההסתה ממשיכה להרים ראש וצריכים לטפל בה ביד ברזל לפני שיהיה מאוחר. בעבר התנקשו בחבר כנסת ובמקרה אחר כמעט הצליחו. עכשיו הכתובת על הקיר זועקת ואני מצפה מהמשטרה ומקצין הכנסת לפעול בנחישות - תפקידם למנוע רצח של חברי כנסת, גם אם הם מהימין".

בעקבות זאת, הודיע קצין הכנסת שהוחלט להעלות לבן גביר את רמת הסיכון הבטחוני ולפיכך הוחלט להמליץ לו להתקין אפליקצייה שפתוחה לכל הציבור הרחב של מוקד 100. ח"כ בן גביר בתגובה: "יש להצטער שזו ההתייחסות. אם שערה משערות ראשי תפגע, האחריות מוטלת על גורמי הביטחון שנרדמים בשמירה. חוששני שאם היו קוראים לי עופר כסיף ההתייחסות היתה אחרת".

מהכנסת נמסר בתגובה כי "קצין הכנסת הינו גורם המונחה על ידי משטרת ישראל בכל הקשור לרמת האבטחה של חברי כנסת מאויימים. בהקשר זה יש לציין כי גם רמת האבטחה ומרכיביה נקבעים אף הם על ידי משטרת ישראל".