ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התייחס היום (שישי) בתוכנית של ניסים משעל ברדיו 103FM לדבריו של  שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון כי "יש לבדוק האם בנימין נתניהו העדיף בצע כסף על חשבון טובת המדינה" במסגרת פרשת הצוללות. זוהר אמר כי "מדובר באמירה שמצדיקה תביעת דיבה נגד בוגי יעלון, יכול להיות שהייתי ממליץ לנתניהו להגיש את תביעת הדיבה הזאת". 

זוהר אמר כי "יעלון כבר הרבה מאוד זמן החליט לרדוף את נתניהו באופן אישי למרות שהוא יודע שגם היועמ"ש וגם כל גורמי המקצוע אמרו שאין לנתניהו יד ורגל בעניין הזה ואין לו קשר לעניין הזה".

זוהר נשאל אם הליכוד מפחד מוועדת חקירה בנושא פרשת הצוללות ואמר: "אנחנו לא מפחדים. אנחנו רק מפחדים ממשהו אחד, מפחדים מעד כמה הקואליציה, הממשלה שקמה מסוגלים להיות חשוכים ולבטל את הדמוקרטיה בישראל. תמיד חשבנו שהם אבירי השלטון, מגיני הדמוקרטיה". לטענת זוהר "הקואליציה מגבילה חקיקה לאופוזיציה, מבטלת הצעות אי אמון, מונעת מלדבר בוועדות הכנסת, רוצה לתת לנו אולי שתי וועדות".

זוהר המשיך ואמר את דעתו על האפשרות כי תיפתח וועדת חקירה לפרשת הצוללות: "אנחנו יודעים שנתניהו נקי. בני גנץ מנסה לקדם את זה בשם הרצון לקושש עוד כמה קולות והוא לא מבין שהוא מפספס בגדול, מכיוון שהציבור מעריך אנשים שמתעסקים בעשייה ולא באנשים שמחפשים לנקום. כמו שסער נקם את הנקמה הילדותית שלו ומכר את האידיאולוגיה הימנית שלו כדי לשבת עם השמאל".

בנוסף לכך, זוהר התייחס גם לחוק איחוד המשפחות שצפוי לעלות להצבעה בשבוע הבא, ולסירוב הליכוד לתמוך בו: "הממשלה החדשה החליטה שרשת הביטחון שלה זה איימן עודה, אחמד טיבי, עופר כסיף, בל"ד והרשימה המשותפת. כשהיא לא יכולה לתפקד וכשחלק מהממשלה, רע"מ במקרה זה, לא מוכנים להעביר חקיקה חשובה לישראל אנחנו צריכים לשמש כרשת הביטחון?"

זוהר המשיך ותקף: "מה יותר מסוכן? החוק שאנחנו מדברים עליו או אולי זה שמרב מיכאלי וניצן הורוביץ הם חלק מהקבינט הביטחוני ושם מקבלים החלטות אולי הכי גורליות למדינה? מה יותר מסוכן?"

בתשובה לשאלה, האם הליכוד יתמכו בכל זאת בחוק איחוד משפחות, ענה זוהר כי "אנחנו נביא את הפתרון, אנחנו נצביע בעד חוק ההגירה שאותו מקדם שמחה רוטמן וח"כ מאי גולן. אלו חוקים שבסופו של יום יביאו לפתרון אולטימטיבי ארוך טווח ונבדוק האם בנט וסער הימניים לכאורה יתמכו בהצעת החוק הזאת או שיתנגדו לה.

עוד אמר זוהר כי "אנחנו נשב כולנו באופוזיציה ונגבש החלטה אחת מוסכמת שכולם יהיו מחויבים לה ונצביע כאיש אחד וכפה אחד. אני לא יודע לומר מה תהיה ההחלטה. אני חושב אנחנו לא צריכים ואמורים לשמש רשת ביטחון לקואליציה המסוכנת הזאת שקמה". 

לדברי זוהר, "האופוזיציה עושה כל שאפשר כדי להפיל את הממשלה הרעה הזאת. אני חושב שאנחנו עושים עבודה לא רעה בכלל, אני רואה איך הקואליציה מתפקדת ואיך היא לא מתפקדת. כנראה הממשלה שקמה לא ממשלה שיודעת לנהל את ישראל כמו שצריך. אנחנו החזרנו את ישראל להיות הראשונה בעולם שחזרנו לשגרה מלאה אחרי משבר הקורונה עכשיו חזרנו אחורה".

זוהר המשיך ותקף את הממשלה: "זו ממשלת שמאל רדיקלית שמחזיקה שני חסידים שוטים בשם נפתלי בנט וגדעון סער שהולכים אחרי השמאל כעיוורים כי אין ציבור מאחוריהם. זאת, משום שאם ילכו לבחירות - הם לא יעברו את אחוז החסימה".

זוהר האשים את הממשלה החדשה גם בגל התחלואה בנגיף הקורונה שהחל בימים האחרונים: "הם לא סגרו את נתב"ג במשך חמישה ימים והביאו לגל תחלואה, הגברת שאשא ביטון אמרה שמשרד הבריאות מקצין כל הזמן ורוצה לייצר פחד? יש בממשלה אנשים שהטיפו כל הזמן נגד עבודת הממשלה הקודמת בענייני קורונה והם מנהלים את המדינה עכשיו. אתה מבין את הסיכון?"

זוהר דיבר על השאיפות של הליכוד לחזור לשלטון: "אנחנו נמשיך לקבל תמיכה גדולה יותר מהציבור ולהגיע למצב שאם יהיו פה בחירות נהיה הרבה יותר חזקים ועוצמתיים ואני כבר מרגיש כמה הציבור מתגעגע אלינו. נתניהו מפתיע אותי בכל פעם מחדש. האמנתי שאם נלך לאופוזיציה הוא יהיה עצוב או מדוכדך, יגיד 'נמאס לי'. זה בדיוק ההפך. האיש קיבל תעצומות נפש שאני באמת מתקשה עדיין לקבל. הוא מודל לחיקוי בנחישות".

זוהר תיאר את שיחותיו עם ראש הממשלה לשעבר: "הוא איש חזק, אני שאלתי אותו בעצמי שאלה 'למה אתה צריך את זה? איך אתה מסוגל להתמודד עם הקושי'? הוא ענה 'אני אהיה כאן כדי לשרת את אזרחי ישראל כל עוד אני מסוגל, זה הדבר החשוב ביותר מבחינתי, גם אם צריך לעשות את זה מהאופוזיציה'. אני חושב שזה ראוי להערכה. כל האמירות שנתניהו רוצה להיות ראש הממשלה כדי לשמור על עצמו ועל עניינו מתבררות כשקר, כי הוא נשאר באופוזיציה למרות שהוא לא צריך את זה כדי לחזור להיות ראש ממשלה".

על מפלגות הקואליציה אמר זוהר: "השנאה לנתניהו מאחדת אותם. הציבור לא יודע להעריך את אלו המנסים לפגוע באחר, אלא את אלו שמצליחים לעשות למען הציבור. הם רוצים להישאר בהנהגה בשם הפגיעה באחר".