נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ימריא הלילה (בין שבת לראשון) לביקור מדיני בארצות הברית בהזמנת הנשיא ג'ו ביידן. במהלכו, יקיים הנשיא סדרת פגישות מדיניות עם מקבילו בחדר הסגלגל בבית הלבן.

במהלך ביקורו עתיד הנשיא להיפגש עם מזכ"ל האו״ם אנטוניו גוטרש ושגרירים זרים, יו"ר בית הנבחרים בארה"ב ננסי פלוסי וחלק מחברי הקונגרס מהמפלגה הדמוקרטית ומהמפלגה הרפובליקני. כמו כן, ריבלין צפוי לערוך מפגש גם עם ראשי הקהילות היהודיות בארצות הברית, שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם גלעד ארדן ומנהיגים שונים מהארגונים היהודיים. 

בטרם המריא אמר הנשיא: "אני יוצא כעת, בפעם האחרונה בכהונתי כנשיא בשליחותה של מדינת ישראל, לביקור פרידה אצל בת בריתה וחברתה הקרובה ביותר של ישראל בעולם - ארצות הברית. ביקורי אפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ידיד אמת של מדינת ישראל שנים ארוכות, ואודה לו על הדאגה הכנה לביטחון ישראל ואזרחיה". 

"אערוך גם סדרה של פגישות באו״ם שם נדון בסוגיות האזוריות העומדות לפתחה של מדינת ישראל ואפגוש את הקהילה היהודית בארה״ב היקרה לליבנו מאוד", הוסיף.

עם שובו לארץ ביום חמישי, צפוי הנשיא להיפגש עם נשיא גרמניה, ד"ר פרנק וולטר שטיינמאייר ורעייתו המקיימים ביקור ממלכתי בישראל. בין היתר צפוים השניים להשתתף בטקס הנחת זר באוהל יזכור ביד ושם ולסייר במכון לחקר המדבר ע"ש יעקב בלאושטיין בקמפוס שדה בוקר.