ראש הנציגות הישראלית באבו דאבי איתן נאה שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM והתייחס להקמת השגרירות הישראליות באיחוד האמירויות: " אתמול עם הגעת שר החוץ חנכנו את השגרירות באופן רשמי. זה אירוע מרגש, הנורמליזציה ועשיית השלום הם הדברים שבגללם אנו קמים בבוקר".

עוד הוא הוסיף כי "חש שאנו שותפים לדבר שגדול לכולנו, וזה התנקז בחניכת השגרירות, כל מי שהיה שם התרגש. לא כל יום נפתחת שגרירות ישראלית במדינה ערבית".

ראש הנציגות הסביר כיצד עובד הצוות, שמונה ארבעה עובדים, בשגרירות החדשה: "הכל פה מתחיל מקשרים אישיים, הבנייה שלהם, ערך המוסף של נציגות בשטח של אנשים שעושים את עבודת הרגליים ודרכם מקדמים את הנושאים שהם צריכים לקדם. ראינו הרבה חום, זה לא עוד איזה משהו מרוחק, זה קשר אישי יפה קרוב שנרקם בין השרים, היה קשר כזה גם בין שר החוץ הקודם לשר החוץ האמירתי. ברגע שמגיע שר ובונה קשרים אישיים, עושה את זה גם שר החוץ הנוכחי ועשה זאת הקודם, כל אלו בונים יחסים קרובים בין שתי המדינות".

נאה הרחיב וסיפר כי הוא רואה ב"הסכמי אברהם", אשר הובילו לפתיחת השגרירות "חזון שצריך לממש. זה היה צעד אמיץ וכרגע יוצקים בו תוכן. אני לא יודע לחזות את העתיד, אני מקווה שהמצב באמירויות יזלוג למדינות נוספות. גם לנו וגם להם יש חזון שמדינות אחרות יביטו ביחסים החמים וישאלו למה לא הן".