שדרי 103FM בן כספית וינון מגל ידועים בכך שלא פעם השיחות ביניהם מסתיימות בעליית טונים, וגם היום (רביעי) השניים פצחו בריב כבר בתחילת התכנית. במוקד המריבה עמד ציוצו של שר החוץ יאיר לפיד בשפה האנגלית, אשר זכה להתקפות מצד מגל: "לא ארד על האנגלית שלו, אך הציוץ באנגלית די דבילית, זה ברמת האנגלית בהודו". כספית ענה על כך כי "הבן אדם עמד ופרגן לבנימין נתניהו בחינם, התגמול שלו היה הציוץ של טופז לוק ויאיר נתניהו". 

עוד לפני דבריו של מגל, שותפו להנחיה כספית אמר: "יאיר לפיד עומד אתמול באבו דאבי ואומר לא במלמול אלא בקול גדול, שההישג הזה של נתניהו ותודה לנתניהו. הוא חזר ביתר פירוט שביבי עבד על ההסכמים הללו ושזה רגע שלו לא פחות משלהם, ולי זה מספיק.  אניי לא רוצה כלום, תלכו הביתה עכשיו. נתניהו יכול היה לצאת גדול, הוא מדבר כל הזמן בסיעה, הוא היה יכול לעשות איזה דיאלוג ולומר 'תודה לשר החוץ, אני מקווה שתמשיכו את מה שהתחלנו'. כל הקטע של הממשלה הזאת היא רק הביחדנס אפשרי, במקום זה החלו להסתער על האנגלית של לפיד, שבציוץ שלו אגב אין אף שגיאה. תתנפלו, קדימה דבר קצת".

מגל השיב בדבריו: "זעזע אותי שאני שומע כתבים וצייצנים שנדהמים מזה שלפיד הודה לנתניהו. הלו, הוא קוטף פירות מעץ שנתניהו גידל, נטע, זיבל, השקה, הוא עשה כל מה שצריך, דישן. אנשים מתפלאים. אדוני, ניסיתם ובמקרה הטוב הצלחתם לא לפגוע בנושא. בהצבעה על הסכמי אברהם הוא בכלל לא טרח לבוא לכנסת".

כספית ענה למנחה שלצידו וטען כי "כשההסכם עבר לא היה ספק שיש רוב גדול, לכן לפיד יכל להבריז מההצבעה. הוא אמר גם אז שזה הסכם יפה וביקר את הממשלה כיו"ר אופוזיציה שזה תפקידו. מתי נתניהו דיבר כך על יריב פוליטי? לא היה קורה כלום ללפיד אם לא היה אומר דבר. האנגלית שלו לא מושלמת כמו של נתניהו, אך היא טובה". 

בשלב זה השיחה התגלגלה לריב כאשר מגל טען: "הוא עצמו לא מדבר על אופוזיציה אחראית שהיא לא נגד המדינה ושצריך לתמוך בקואליציה בדברים לאומיים? אז איך הוא מעביר ביקורת על הסכמי אברהם ומנסה לפגוע בטיסה של נתניהו לאמירויות? איך כל זה והוא עכשיו לוקח קרדיטים. הרגע הזה לא שלך, אלא כולו של נתניהו וגם לטראמפ יש אחוזים גדולים מאוד".

"אל תהפוך את לפיד כמי שהתנגד להסכמים כי זה לא נכון. לא צריך לתקן פה כלום. ביבי לא היה איפה שהוא נמצא היום אם הוא היה יודע לפרגן", אמר כספית למגל, אשר סיכם ואמר: "אני מסכים איתך שהקטע של לפרגן אצל נתניהו הוא משהו שאפשר לעבוד עליו.