לאחר מספר שבועות של דיונים, ויכוחים ושידולים תביא היום (שני) הקואליציה להצבעה במליאת הכנסת את הארכת הסעיף בחוק האזרחות-איחוד משפחות, שתוקפו יפוג מחר. כפי שציינה שרת הפנים איילת שקד (ימינה), החוק יוגש כלשונו וללא שינויים. שר המודיעין אלעזר שטרן (יש עתיד) שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על החוק השנוי במחלוקת: "אני ציוני וחושב שחשוב מאוד שהחוק יעבור. אם זה לא יעבור זה יהיה עצוב. אני מבין מה טוב למדינה, ואני פחות מבין פוליטיקה, במיוחד פוליטיקה עלובה. אני לא יכול להאמין שאנשים מהליכוד כמו דיכטר, לוין וברקת עוד פעם יישכבו על הכביש כדי שנתניהו ידרוך עליהם עבור הפנטזיות שלו".

בהמשך דבריו הוסיף: "מהאופוזיציה הצבענו על כל הדברים שקשורים לביטחון ישראל, לא שיחקנו את המשחקים האלה. מבחינה פוליטית, טוב לנו שהליכוד יפיל את החוק כדי שנראה את הפרצוף האמיתי שלהם. יש דברים שאין בהם קואליציה ואופוזיציה. יש דברים שהם מעל הפוליטיקה, כמו מדינת ישראל. ראיתי את נתניהו ויריב לוין מצביעים עם הערבים על סוגיות ועושים עמם משא ומתן". 

על הרכב הקואליציה שעלול לסכן בהחלט את יכולתה להגיע להסכמות, אמר ח"כ שטרן: "אני שמח שיש ערבים בקואליציה, ואני חושב שהמדינה צריכה ללכת קדימה. זה לא אומר שבגלל שיש לנו חברים ערבים בקואליציה נוותר על ביטחונה של המדינה ועל זהותה כמדינה יהודית ודמוקרטית. מאז הקמת הממשלה אנחנו עובדים, ועובדים אחרת". 

בסיום השיחה, התעמת מגל עם שטרן על הקמת הממשלה, והאשים אותה בקפיצה בשיעור התחלואה בקורונה: "מה אתם רוצים? הקמתם ממשלה, כל הכבוד. בגלל זה לא מצליחים להעביר את החוק, חזרה הקורונה, ואתם מסתכסכים עם הפולנים והסינים".

שטרן שלא נותר חייב נוכח דבריו, והשיב: "פתחנו שמפניות יחד עם רוב מוחלט של העם בישראל בליל השבעתה של הממשלה. כן, אנחנו הבאנו את הקורונה. נכון. אין לי מה לענות, נכנעתי. המאזינים כל כך מתלהבים מהטיעונים שלך שאין לי תשובות לאוסף כזה".