"בנט וליברמן גנבים": ההחלטה הדרמטית של שר האוצר, אביגדור ליברמן, לקצץ בתקציבי הקצבאות של האוכלוסייה החרדית, עוררה את זעמם של חברי האופוזיציה ובפרט חברי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה. הבוקר (חמישי) שוחח על כך ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) עם יוסי מזרחי בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, ותקף את ממשלת השינוי: "ליברמן הוא בריון אדם", על ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: "סמרטוט של הקואליציה שלו".

במענה לשאלה האם ה"גזרות" של ליברמן היו צפויות למפלגות החרדיות, השיב מלכיאלי: "אתה יודע מי הבנאדם והפרופיל שלו, לפי זה אתה מתכנן את הצעדים שלך. לליברמן יש שתי תכונות - הוא בריון אדם שלא מתחשב בכלום, והוא אנטי חרדי ואנטי דתי. הוא רוצה לשים אותי ואת ילדיי במריצה ולשלוח אותנו למזבלה בלי שום נקיפות מצפון. האיש הזה מונע משנאה, וידענו כשהוא יכנס (לתפקידו) שזה מה שיקרה".

כשנשאל האם האופוזיציה הימרה על הסוס הלא נכון, קרי, תמכה בראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, השיב חבר הכנסת מש"ס: "העם לא החליט אחרת, זה לא נכון. יש איש אחד שגנב את הקולות של המצביעים שלו. נפתלי הגנב מכר את הערכים שלו והקים ממשלה שמאלנית".

עוד אמר מלכיאלי כי: "נפתלי בנט אמר שקרא למפלגות החרדיות להיכנס לקואלציה, אבל הוא מעולם לא קרא לנו. בנט גם לא מוסמך לקרוא לנו, אין לו סמכויות בקואליציה הזו. האיש הזה סמרטוט של ליברמן  ולפיד".

"ההחלטה של ליברמן היא החלטה אנטי כלכלית", הוסיף. "כשהמדינה אומרת 'אני רוצה לממן את מעונות הילדים', היא לא עושה את זה מחסד 
או מתוך חמלה. יש כאן אינטרס כלכלי שמאפשר את זה שהאמא תוכל לצאת לעבוד בכל שעות העבודה, ובכך תשלם מיסים ותניע את הכלכלה. ההחלטה הזאת תגרום לאלפי נשים בישראל לא לצאת לעבוד ולחזור להיות עקרות בית. אם הוא חושב שהוא יוציא את האברכים מהכוללים, שישכח מזה. זה לא יקרה".