וועדת חוקה, חוק ומשפט תקיים הבוקר (שלישי) דיון בחוק יציבות ממשלת החילופים. זאת, לאחר שהממשלה נענתה לדרישתו של יו"ר הוועדה חבר הכנסת גלעד קריב ולפיכך הוסר הסעיף האוסר על ראש הממשלה ורה"מ החילופי לכהן כשרים בממשלה חדשה בכל מקרה בו הפסיקה לכהן ממשלת החילופים. בסיום הדיון יחלו הנמקות להסתייגויות והצבעות לקריאות שנייה ושלישית.

הוועדה דנה בתיקונים לחוק לאור הנוסח המעודכן שהונח לאחר הסכמת הממשלה לוותר על הסעיף בנוגע להסדרים שנועדו להגביר את יציבות ממשלת החילופים. על מנת ליצור תמריץ שלילי לפיזור הכנסת או "הפלת" הממשלה באמצעות אי קבלת תקציב, ולהבטיח שביצוע החילופים לא יסוכל בדרכים שונות, הוצע כי אם ממשלת החילופים הפסיקה לכהן מכל סיבה שהיא, ראש הממשלה ורה"מ החילופי לא יוכלו לעמוד בראשות הממשלה החדשה ואף לא לכהן בה כשרים.

היו"ר קריב אמר כי "המשמעות על ויתור על הסעיף היא שנשארים עם ההסדר הקיים הקובע שראש הממשלה ורה"מ החליפי לא יכולים להיות מועמדים בהצעות אי-אמון קונסטרוקטיביות ולא יוכלו לעמוד בראשות ממשלה אחרת. ההסדר נדון לעומקו בפסק הדין של בית המשפט העליון ובעניין הזה נפסק פה אחד שאין בעיה חוקתית עם הסעיף כפי שהוא כיום. הממשלה נסוגה מהכוונה להרחיב את ההוראה המצמצמת הזו גם במובן שהאיסור לא מתרחש רק באי-אמון קונסטרוקטיבי וגם מהכוונה לאסור עליהם לכהן כשרים ממשלה כזו".