גאיל לוין, אמו של חבר הכנסת יריב לוין, הלכה היום (חמישי) לעולמה. גאיל ניהלה את מחלקת אסיה ואפריקה בספריה הלאומית, והייתה מאנשי תנועת החירות. היא הייתה נשואה לפרופסור אריה לוין, שעבד באוניברסיטה העברית והיה חתן פרס ישראל לבלשנות.

רבים במערכת הפוליטית השתתפו בצערו של לוין ושלחו לו ניחומים. שר החוץ יאיר לפיד כתב: "שולח תנחומים ליריב לוין ולמשפחתו על פטירתה של אמו גאיל ז"ל. שלא תדעו עוד צער. חיבוק גדול". שר התקשורת יועז הנדל מסר: "משתתף בצערו של חבר הכנסת יריב לוין, על מות אמו היקרה. שלא תדעו עוד צער".

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בשמי ובשם רעייתי, בשם תנועת הליכוד ובשם אזרחים רבים מאוד בישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב לחברנו יריב לוין, לרעייתו יפעת, לאביו אריה ולכל בני משפחתם על פטירת אם המשפחה. יריב היקר, כולנו מחבקים אותך ואת משפחתך בשעתכם הקשה ומקווים שלא תדעו עוד צער".

חברת הכנסת מאי גולן כתבה: "תנחומים עמוקים בצערו של חברי היקר ח״כ יריב לוין ובני משפחתו. הדאגה והטיפול המסור באמך לפני פטירתה רק ממחישים איזה אדם מיוחד אתה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

ח"כ שלמה קרעי הוסיף: "תנחומים לחברי היקר חה"כ יריב לוין. יריב היקר, גאיל, אמך ז"ל, היא הרוח החיה מאחורי האיש הערכי ואוהב עמו ומולדתו שאנחנו מכירים. בת ללוחמי אצ"ל ואשת תנועת החירות. מן השמים תנוחמו בנחמת ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

יו"ר יהדות התורה משה גפני כתב: "בשמי ובשם 'יהדות התורה', אני שולח תנחומים לחבר הכנסת יריב לוין, לרעייתו יפעת, לאביו אריה ולכל בני משפחתם על פטירת אם המשפחה גאיל ז״ל. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ושלא תדעו עוד צער".