הרשת כולה סערה בעקבות שורת התבטאויות קשות של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) שפורסמו במהלך סוף השבוע. דוברו של חבר הכנסת, נמרוד אלירן התייחס הבוקר (ראשון) בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב לסערה.

"קבוצה מסוימת ביקשה מאיתנו להצטרף לשיחה ב'ספייס' ועשינו זאת", הסביר בראשית דבריו ב-103FM, "השיחה היתה אמורה להימשך כשעה עד שעה וחצי, ולבסוף נמשכה ארבע". המגישים שאלו את אלירן האם הוא יכול להסביר מדוע הסערה על דבריו התעוררה רק בסוף השבוע, כאשר כבר ביום רביעי פורסמה ידיעה בנושא, והוא הסביר: "אני עובד עם דודי קרוב ל-14 שנה לפני שהיה ח"כ אני מכיר אותו ויודע, כל דבר שקורה איתו אני לא מופתע".

הוא הוסיף כי "זה אחד הדברים שאני ממש לא מופתע כיון שהדברים שנאמרים עוברים בדיקה, עוברים משהו שבסוף זה ככה צובר תאוצה ויוצא החוצה". לדבריו, ביום שלישי בערב הייתה שיחה מאוד יפה, טובה גם ועניינית. "היו כל מיני התבטאויות כאלו ואחרות", אמר, "ביום רביעי ראיתי את הידיעה בדה מרקר והתקשרתי למערכת. אמרתי להם תראו אתם טועים, ביום רביעי בצהריים דיברה איתי דפנה ליאל ושאלה אם זה נכון ואמרתי ממש לא. העברתי את הקובץ ביו-טיוב ואמרתי לה תקשיבו לזה. זה לא הפריע להם להוציא את הספין הזה החוצה".

המגישים תהו מדוע חבר הכנסת לא הכחיש בטוויטר את האמירות הללו, וטענו כי הוא נהנה מהסערה. הדובר השיב: "ממש לא. זה היה סיפור אזוטרי קטן, דיברו כתבים והרבה אנשים, הסברנו וחשבנו שזה מאחורינו. ביום שבת הטלפון שלי אני לא מדבר בשבת הטלפון שלי אני מרגיש שהוא מתפוצץ, משתגע".

אבל אם אומרים משפט כזה האירוע רק מתחיל, איך נגמר האירוע?
"אני רוצה לשמוע בבקשה מה לא בסדר בדברים שדודי אמר. בוא נדבר על זה".

זה בסדר להכניס את המפכ"ל והיועמ"ש למכלאה?
"זה בדיוק העניין, דודי התכוון למשל הזאבים מי שלקח את זה למקום הזה זו בעיה שלו. יש עניין שאנחנו מדברים באופן חד משמעי על חוק היועמ"ש במטרה לרסן את היועמ"ש, כי יש פה משהו שעבר כל פרופורציה וכל דבר ענייני".

לדברי אלירן, לא מדבור במשהו שהתחיל בשיחה של דודי בספייס. "תראו מה קורה היום בממשלה, באיזו ברוטליות זורקים חברי אופוזיציה מהמליאה מהוועדות איך מתייחסים אליהם איך מבטלים אותם. יש פה כאוס גדול מאוד", הוסיף וציין את ההתבטאות של שר האוצר אביגדור ליברמן בנושא החרדים והמריצות.  כולם גיחכו וניסו להצדיק אותו אבל כשדודי אמסלם אומר משהו?", טען, "אין לדודי על מה להתנצל, הוא גם לא מתכוון להתנצל בטח לא כדי לספק את התקשורת".

הוא עומד מאחורי האמירה שלו? שמפכ"ל המשטרה והיועמ"ש זאבים שצריך לכלוא?
"הכוונה היא שהמכלאות כמשל הזאבים כל אחד מבין חוץ מהתקשורת וחלקים לא מבוטלים בשמאל שצריך להגדיר את גבולות הגזרה שלהם זה העניין".

בסיום הראיון, המגישים שאלו: "אבל, הניסוחים צריכים להגיע לרמת החריפות של דודי אמסלם?". הדובר השיב: "למה אתם כל הזמן נטפלים לסגנון שלו? זו הצבעוניות שלו, זה הסגנון שלו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm