ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ב-103FM בדיון על אופי אנשי הליכוד ותומכיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. במהרה הטונים של השניים החלו לעלות. כספית מצידו טען: "נתניהו לא ראש ממשלה כי סגנון הליכוד זה גועל נפש". מגל, שלא יכל לשמור על העניין בשקט השיב: "אתם עושים הנדסת תודעה יום יום, שעה שעה - אתה משקר". 

"הליכוד הפך להיות כת", האשים כספית. מגל השיב: "כת בדר. זה כמו שאמרת שהביביזם זה לקלל משפחות שכולות. אז הליכוד זה כת, בסדר. אתם עשיתם דה־לגיטימציה לנתניהו ולמחנה שלם". כספית הגיב ואמר לו: "זה ראש הממשלה הישראלי הראשון שמבחינתו טובתו האישית חשובה לאין ערוך מטובת המדינה. הוא בטוח שהוא וזאת שלידו בטוחים שלא תהיה מדינה בלעדיהם. יש לי חדשות הם אינם והמדינה נמצאת במצב מצויין. הכל דופק ומתקתק".  

מגל המשיך לתקוף את כספית על דבריו: "רמות הטינופים על הימין, על הליכודניקים, על הביביסטים, כאילו דמם מותר, אפשר להגיד עליהם הכול. הכול עובר ולגיטימי. אין בעיה אבל תגיד משהו על שמאלני, 'שמאלני זה לא קללה' אז אם זה לא קללה אז אל תתחבא". 

"אני לא שמאלני", טען כספית. "במקום להגיד שבא לך להקיא כשאתה רואה את הביביסיטים שנשלחים, אתה יודע בדיוק מאיפה מטנפים על משפחות שכולות, על תובעת, ממציאים נגדה עלילות דם במשך חודשים, מקללים בשפת הביבים הכי נמוכה שיכולה להיות. רמי בן יהודה, איציק זרקא ואורלי לב, כל החבורה הזאת", הוסיף. 

מגל הגיב: "שני מיליון אנשים תומכים בביבי אז זה הביביזם שאתה חוזר על זה יום יום שעה שעה? נו באמת". כספית השיב לו: "רחוק מאוד משני מיליון אנשים. כן, אלה הביסיסטים שמוכנים לצאת לרחובות בשבילו, אלה שמונה אנשים שעומדים מול ביהמ"ש המחוזי כשהוא מגיע אלה האנשים שמקבלים את ההוראות אתה יודע מאיפה". 

בהמשך, טען כספית כי הוא מפריד בין "ביביזם" לכלל הימין. "מפריד בין ביביזם לימין, בין ביביזם לליכוד", הסביר. "יש הרבה ליכודניקים שהם לא ביביסטים אני רואה את האמת, מציין אותה מביא עובדות וסרטונים ונותן לך לשפוט לבד. הוא לא ראש הממשלה בגלל זה, כי הציבור חושב שהקללות, הסטייל של כל אלה שדיברנו עליהם כולל חברי כנסת זה גועל נפש, שהסגנון זה גועל נפש, שהנחיתות של הרמה הזאת זו גועל נפש, של לטנף על אנשים, ללכת על כל גורמי האכיפה ושומרי הסף ושלטון החוק בצורה כזאת שאף אחד לא עשה ולא העלה על דעתו לעשות אי פעם זה גועל נפש". 

בתגובה, האשים מגל את כספית כי הוא עושה הנסדת תודעה. "אתה לוקח שמונה אנשים שעומדים ברחוב וצועקים. מישהי שקיללה משפחה שכולה ועושה מזה יום יום זה הביביזם. אתה עובד בזה, זו העבודה שלך, זה פרויקט חייך ואתה משקר". 

כספית סיכם: "אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי. רוב מה שאמרת לא קשור למציאות. ראשי המפלגות בגדו בו לא בגלל כתבי האישום אלא להפך. בנט אמר עד הדקה האחרונה שכתבי האישום זה לא דבר ששינה לו. גדעון סער מעולם לא נאחז בכתבי האישום. אנשים הגיעו למסקנה שהאיש לא כשיר. ליברמן הגיע למסקנה הזאת מזמן וגם לפיד. זה ראש הממשלה הישראלי הראשון שמבחינתו טובתו האישית חשובה לאין ערוך מטובת המדינה". 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm