שר האוצר, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לכאן ב' להסכם הטיעון המתרקם בין יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, לבין פרקליטות המדינה, וטען כי נתניהו ינסה לנצל כל פרצה כדי לחזור לחיים הפוליטיים.

"אני שואל איפה הצדק, איפה המידתיות. אני זוכר סגנית שר ממפלגתי (פאינה קירשנבאום) שקיבלה עשר שנים בפנים על עבירות הרבה פחות חמורות. פה יש רה"מ לשעבר שמנסה לעשות דה-לגיטימציה למערכת המשפט ולכנסת, זה נתניהו שנתן לחברי האופוזיציה להחרים את ועדת חוץ וביטחון. איך זה יכול להיות? זה פשוט זועק לשמיים. אני פונה לאנשי מערכת המשפט ואומר להם 'תסתכלו מה אתם עושים'", פתח ליברמן את דבריו.

לטענות של נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק, כי יש צורך בהסכם טיעון על מנת לאחות את הקרע בעם, אמר: "מי שהתחיל בפילוג זה רק יו"ר האופוזיציה, זה ניסיון להוריד את הכנסת לרמת ביבים. כשדודי אמסלם ואחרים משתוללים בכנסת זה לא התקפות זעם, אלה מתקפות מתוכננות וזה נמשך גם בשבוע האחרון".

לאחר מכן נשאל ליברמן האם הטלת קלון תסיים את חייו הפוליטיים של נתניהו, והשיב: "ברור שנתניהו ינסה לחזור, אנחנו נראה מסע לחצים על הנשיא, קמפיין ממש. בטח ימצאו איזה פטנט. נתניהו לא ויתר, החלום הוורוד שלו זה לחזור לשלטון, למנות את אמסלם לשר ביטחון פנים ואוחנה לשר משפטים ולהכריז על עצמו כארדואן החדש. מי שאשם בקרע בעם זה נתניהו".

בנוסף התייחס ליברמן לביקורת על מחסור בסיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון: "אתה זוכר מה היה לפני שנה? היינו בסגר כמעט כל חודש ינואר, אני זוכר את הכותרות שהכל מתמוטט. שנת 2021 הייתה השנה הכי טובה, גם יותר מ-2019 שלפני הקורונה. כשצריך להעניק סיוע אין לנו בעיה, באופן ממוקד ואחראי. כך היה בענף התיירות וכך יהיה. אני מתייחס לקופה הציבורית באחריות, לא יהיה מענק לכל אזרח".