"נתניהו קלאסי": בהיעדר תגובות מהגורמים הפוליטיים שאמורים להגיב לכך באופן רשמי, צייצני הרשת והעיתונאים ממלאים את חלל הטוויטר בדעותיהם והערכותיהם לגבי הסיכוי ומה יקרה במידה ויו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, יחתום על הסדר הטיעון המדובר עם הפרקליטות ויביא לסיום את הסאגה המשפטית שמדאיגה את המערכת כולה. 

בנימין נתניהו (צילום: יואב ארי דודקביץ')
בנימין נתניהו (צילום: יואב ארי דודקביץ')

עורכת הדין כנרת בראשי העריכה כי הממשלה לא תאריך ימים במידה והצדדים בהחלט יגיעו להסדר, וסיכמה: "אם נתניהו יחתום על עסקת הטיעון - יתגדל ויתקדש שמיה רבא על הקואליציה הנוכחית".

העיתונאי ציון נאנוס טען: "נתניהו קלאסי - לשלוח את מעריציו לטנף על אהרן ברק והאקטיביזם השיפוטי (שברק הוא אביו מולידו) ואז להתחנן בפני אותו ברק שישתדל עבורו אצל מנדלבליט לטובת עסקת טיעון".

עיתונאי חדשות 13 ו-וואלה!, ברוך קרא, דווקא משוכנע שנתניהו הוא זה שרוצה ודוחף אל עבר ההסדר: "בקיצור, כל האינדיקציות מראות, נתניהו לחוץ מאד מאד על הסדר טיעון". הכתבה לענייני חרדים של חדשות 12, יאיר שרקי, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו כבר ניצח. בשלב המו"מ הפומבי הפשיט את הפרקליטות מהשוחד ומ-2000".

ד"ר אבישי בן חיים שיתף את דעותיו: "תשכח ימיני הבוגדת אם אשכח את המאבק המוסרי והלאומי שלעולם לא נפסיק למען בנימין נתניהו, אהוב פשוטי העם, הניצב מול פרשת רדיפה מהחמורות בתולדות עמנו".