אמנם בעקבות התפשטות גל האומיקרון בכנסת, לא התקיימו היום (שני) מרבית ישיבות הסיעה המסורתיות, אך בכל זאת שלושה מהבכירים בממשלה יקיימו היום הצהרות לתקשורת.

שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, הכחיש את האפשרות כי יחבור מחדש לליכוד: "אנו צופים מהצד במחול החרבות בליכוד, יד איש באחיו, השיטות המכוערות של הפצת שקרים כהפשה והכתמה בהם השתמשו נגד יריבים פוליטים ובראש ובראשונה נגדי ונגדנו - כרגע משתמשים בזה בגלוי אחד נגד השני. אנחנו לא צד בזה. נהלו את המלחמות הפנימיות שלכם ביניכם כאוות נפשכם, אין לי כל כוונה לחזור לליכוד. אנו עסוקים בבנייה ובתקווה חדשה".

קודם לכן, שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, נשא דברים: "מחר נאשר שורה של צעדים שאמורים להקל על תזרים המזומנים לעצמאיים. בשבוע הבא נשלים חקיקה שתעזור למגזר העסקי במדינת ישראל, ביטול היטל לעובדים זרים. בסך הכל מסתכלים די באופטימיות על כל המודלים שהוצגו, מאמצע חודש פברואר, אני אומר בזהירות, המשק יחזור לתפקוד מלא".

"אני מסתובב ושומע שאנשים מעריכים את זה שויתרנו על הסגר, שהחלטנו על ביטול החל"תים, ואני מקווה שעד סוף החודש נחליט על ביטול התו הירוק למעט במקומות לקבוצות סיכון כמו בתי אבות ומרכזי יום לקשיש. לא נפקיר אף אחד, כל אחד שייפגע יקבל סיוע", הוסיף ליברמן.

שר החוץ ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר: "כנסת ישראל צריכה להעביר את חוק הקלון. אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון, לא יוכל להיות ראש ממשלה, שר, חבר כנסת או ראש עיר במדינת ישראל. מאז שהוקמה הממשלה העברנו כבר את החוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה, אתמול הקמנו את ועדת החקירה הממלכתית לפרשת הצוללות, עצרנו את ההתקפה על שלטון החוק בישראל".