"החוק לא מאיים על המדינה - די עם הפוליטיקה": השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג' (מרצ) שוחח הבוקר (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5fm על הנושאים הבוערים: חוק האזרחות, המאבקים הפנימיים בקואליציה וכמובן על פרשת האזנות הסתר באמצעות רוגלת פגסוס של חברת NSO לכאורה, על ידי משטרת ישראל, כפי שנחשף ב"כלכליסט". 

לאחר פניית המפכ"ל: בר לב החליט להקים ועדת בדיקה ממשלתית של פרשת פגסוס | לכתבה המלאה >>>

עשרות שמות נחשפו: בכירים, ראשי ערים, אבנר נתניהו ומפגינים הודבקו בפגסוס | לכתבה המלאה >>>

"כל מפלגות הימין יודעות שזה לא מאיים על הזהות היהודית, אך כל אחד לוקח לו כותרת", אמרה תחילה בהתייחסו למחדלי חוק האזרחות בקואליציה. "זה לוקח אותנו למקומות לא הכי טובים. אנחנו מדברים על כמה אלפים שחיים בתוכנו, אני לא מבין את ההתנהלות שלהם, היא פופוליסטית, פוליטית ולא במקום. בואו נקרא לילד בשמו - חוק האזרחות הוא לא חוק שמאיים על המדינה, הוא שומר על זהות המדינה. די עם הפוליטיקה. אנו יורים לעצמנו ברגל".

על פרשת האזנות הסתר, אמר: "זו התנהלות של כמה שנים, עכשיו אנחנו רואים את התוצאות, הכל צף על פני השטח. כל הדברים הללו לא קרו אתמול, זה תהליך של שנים על גבי שנים. צריך ניתוח כואב ולא פלסטר. המשטרה היא הפנים של המדינה. מה שאני רואה זה מבול, והמבול הזה מחייב אותנו לעשות טיפול שורש. צריך לי מאוד להגיד את זה - זה עניין של תרבות. אנו חייבים לשנות גישה. מי שעושה את זה לאחרים, גם יעשה את זה פנימה לעצמו. משטרה היא משטרה, התרבות צריכה להשתנות". 

נתניהו אחראי לפרשת פגסוס? האזינו לוויכוח בין ינון מגל ובן כספית | לכתבה המלאה >>>

NSO (צילום: REUTERS/Amir Cohen)
NSO (צילום: REUTERS/Amir Cohen)

בהמשך, הוסיף: "הקצינים הטובים שם לא צריכים לעמוד בחזית. האמת מחזקת, מנקה ומביאה אותנו למקום יותר בטוח. צריך לבדוק, להיכנס לעובי הקורה. המשטרה נמצאת במצב לא טוב, זה ברור, ואנו רוצים משטרה חזקה, נקייה ותקינה".