יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קרא לציבור להשתתף בהפגנת הימין נגד פרשת הרוגלה שמיוחסת למשטרה. יחד עם זאת, הנוכחות באירוע הייתה דלילה ולא הגיעו מספר רב של משתתפים. ח"כ קרן ברק (הליכוד) שוחחה על כך היום (ראשון) עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד, בתוכניתם ב-103FM ושיתפה את תחושותיה. 

בפתח דבריה אמרה: "קראתי להגיע להפגנה. חשבתי שזו הפגנה חשובה להבדיל מהפגנות אחרות שלהם. בפרשת הרוגלות ועדת חקירה פרלמנטרית היא הדבר הנכון. כל ההפגנה הייתה לקרוא לוועדת חקירה ממלכתית בנושא ריגול אחרי אזרחי מדינת ישראל. אם לא הייתי מקורקעת בבית הייתי מגיעה. אני לא מצליחה להבין. אמרנו מהיום הראשון שיגידו שאין כלום, בכל סקטור יש אפס אמון במשטרה. אתה רוצה לחיות במדינה שהציבור לא מאמין במערכות אכיפת החוק".

בתגובה, נשאלה מדוע היא וחברי סיעתה נזכרו להפגין רק לאחר שהוקם צוות חקירה של המשטרה. ח"כ ברק ענתה: "זה לא שעכשיו אנחנו אומרים. אמרנו מהרגע הראשון שאנחנו לא רוצים שהאנשים שמישהו מהם וגם לא שופטים נוכחים עכשיו. מהיום הראשון אמרתי 'ועדת חקירה פרלמנטרית' מהסיבה שאני מאוד סומכת על עצמי. מהרגע שיש אני יושבת שם ויודעת בדיוק מה לשאול". 

עוד אמרה: "זה נכון שיש לה פחות שיניים אבל עכשיו אין כלום. ועדת חקירה פרלמנטרית תמיד לוקחת יועצים. אני לא רוצה לחיות במדינה שיש סימן שאלה גדול האם היא מרגלת אחרי אזרחיה בלי סמכות חקיקה. אני לא זוכרת שבכנסת ישראל חוקק חוק. בואו נחקור את הכול אבל בואו נחקור. נעשו דברים שאף חוק במדינת ישראל לא מתאים להם, הם עשו משהו לא חוקי". 

כשנשאלה מדוע נתניהו עצמו לא נכח בהפגנה, אמרה ח"כ ברק: "אין לי מושג מדוע הוא לא הגיע, אני בעצמי לא שמעתי שהוא יגיע. היה מקום שהוא יגיע ואני לא יכולה לדעת מה קרה שם. לא שמעתי שהמפגינים היו נגדו, ניסיתי לעקוב מה קורה שם, אני לא שמעתי ממה שעקבתי קריאות נגדו. אני מזכירה לכם שזו אחת ההפגנות היחידות שהיא באמת חשובה. אפילו אני קראתי להגיע לשם, זה בעיניי נושא מאוד חשוב שהוא בליבה של הדמוקרטיה הישראלית".

סייעה בהכנת העריכה: שני רומנו 103fm