תביעת הדיבה שהגיש ח"כ מיקי זוהר נגד תנועת "קריים מיניסטר", נדחתה היום (חמישי) על ידי בית המשפט השלום בפתח תקווה. התביעה שהייתה על סך של 140 אלף שקלים הוגשה בגין כך שנאמר על זוהר כי הוא "חייל בכיר בארגון הפשע של נתניהו". השופטת החליטה כי כעת עליו לשלם כ-15 אלף שקלים לנתבעים, סך ההוצאות. בשיחה עם אריה אלדד ורוני בר-און, בתוכניתם ב-103FM, ביקר בחריפות את קביעת בית המשפט. 

בפתח דבריו התייחס לנימוקים של פסק הדין: "השופטת הביאה טענה מאוד מעניינת. היא אמרה בעצם שהעניין היה כאמירה מטפורית במסגרת שיח ציבורי, וזה בעצם מקנה להם את היכולת לחמוק מהדין. אמרתי לשופטת שאם הייתי אומר לה שהיא חיילת בארגון הפשע של אסתר חיות - מה זה היה אומר? אני מעריך שאני אערער על זה".

ח"כ זוהר קבע: "זה לא הסיפור שלי, ולא של נתניהו. אני חושב שאם לא יהיו גבולות בשיח הדבר הזה ילך וידרדר. התחלתי הליך משפטי נגד עוד גופים, וכולם הגיעו איתי לפשרה או חזרו בהם. לבית המשפט יש אחריות בכדי לקבוע נורמות חברתיות. אני האמנתי בכל ליבי שבית המשפט יעשה את זה בסוף". 

בהמשך הריאיון התייחס לפיגוע בבאר שבע ולמצב בנגב: "אני אגיד לכם בצורה הכי פרקטית, בלי פוליטיקה קטנה, בסדר? אין ממשלה, ולא משנה אם היא מהימין או מהשמאל שיכולה לתפקד באופן תקין כשלשון המאזניים שלה הם אנשים שחברים בתנועה האסלאמית".



לדבריו של ח"כ זוהר, שורש הבעיה הוא בהימצאותה של מפלגת רע"מ בתוך הקואליציה: "הדבר האחרון שמעניין את חברי התנועה האסלאמית זה מה טוב למדינת ישראל ומה טוב לעתיד מדינת ישראל, זה פשוט לא מעניין אותם".

בתגובה, השיבו לו המגישים כי מפלגתו הייתה הראשונה לחזר אחרי רע"מ. זוהר השיב: "אני אומר לך שזה אירוע אחר ואני מוכן להכות על חטא. מה שכן, אנחנו בשום שלב לא תכננו להקים איתם ממשלה וזו האמת. ממשלה שמורכבת מחלקקי מפלגות לא מצליחה להזיז ולקדם דבר ולא יודעת לדאוג למדינה וזה מקשה על הרבה סוגיות. לצערי הרב מדינת ישראל הולכת אחורה בשנים הקרובות".