המצב הביטחוני בישראל לא פסח גם על תכניתם של בן כספית וינון מגל הבוקר (ראשון) ב-103FM, כאשר בפתח השעה השנייה השניים התייחסו למצוקת הנשקים במגזר הערבי ולהסכם אוסלו. במהלך השיחה טען מגל כי "נתנו להם נשק ואפשרות להתחמש, והם התארגנו ופתחו מולנו במלחמה".

כספית פתח את הדיון ואמר כי "אני לא יודע למי לבוא בטענות, אך אנו לא יודעים לשמור על הקטע של עצמנו. תעזוב את האילקה. הנשק שהרשות הפלסטינית קיבלה הוא כמעט בוודאות לא הנשק של הפיגועים. על הסכם אוסלו אפשר להתווכח עד הבוקר, נתניהו היה יכול לבטל אותו, הרבה לפני המימוש. אני מעדיף להיות כובש מנכבש, היו פיגועים כולל פיגועי תופת גם לפני אוסלו. ישראל צריכה תמיד לחפש שלום, ולעשות אותו רק שאפשר וכדאי".

בתגובה מגל ציין: "נתנו להם נשק ואפשרות להתחמש, והם התארגנו ופתחו מולנו במלחמה. רואים בג'נין מאות ואלפי אנשים חמושים, יצרנו מפלצת. מי שבורח מהטרור, הוא רודף אחריו. רואים אילו מוטציות נוצרות בג'נין. עשינו הסכם עם ארגון טרור ונתתו להם נשק".

בהמשך, התייחסו השניים לסקרי המנדטים הרבים שפורסמו השבוע, בעקבות הודעתה של חברת הכנסת עידית סילמן כי החליטה לפרוש מתפקיד יו"ר הקואליציה. כספית סיכם את הנושא: "הסקרים יהיו רלוונטיים כשיהיה תאריך לבחירות. אסור לשריין ולהבטיח הבטחות, אני לא יודע מה יקרה עם סילמן. בנט, בסקרים של לפני הבחירות נספר באמצע".

השתתפה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM