על רקע הפלונטר הפוליטי, ממלא מקום יו"ר הקואליציה ח"כ בועז טופורובסקי, שוחח הבוקר עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחס להתפתחויות האחרונות: "יו"ר הקואליציה זהו תפקיד לא פשוט בכלל, ומי שיחליט מי הוא יהיה הוא ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי.  מי שאומר לכם מה יהיה היום, מחר, או במהלך הקדנציה הוא לא נביא, ואני מקווה שהוא לא מאמין לעצמו כשהוא אומר שהוא יודע מה יהיה".

"התמונה היא לא פשוטה, והמהלך של עידית סילמן הוא מהלך שהפתיע את כולנו, ואנחנו קיווינו שזה לא יקרה. עכשיו אנחנו מקווים שנוכל לשנות חלק מהדברים. הצעד האחר שיקר לסילמן ביום הראשון שעזבה, אמרו לה שיש עוד שניים או שלושה עריקים, אבל זה לא קרה. מה שעידית עברה אני לא ראיתי אנשים שעוברים מהקמת הממשלה, בין נתניהו למפגינים היו שוטרים, אבל בין עידית למפגנים לא היה אף אחד שהפריד", הוסיף. 

בהתייחסו לשאלה איך הממשלה תוכל להמשיך לתפקד ללא רוב, אמר טופורובסקי: "בשבועות האחרונים אנחנו עשינו דברים שממשלות אחרות לא עשו. כמו למשל, הורדנו את הדלק ב־50 אגורות, הורדנו את המכסים לאפס על ריהוט, ואפילו את המס על קמח ללא גלוטן, ומי שלא אוכל גלוטן זו הוצאה נכבדת, ושמנו אותו בפיקוח, ואף הקמנו את הועדה לשלילת זכאות. בסופו של דבר בשביל שחוקים יעברו בקואליציה הם צריכים רוב, ולא צריך רוב מיוחד למעט חוקים ספציפיים, אנחנו נעבוד על כל חוק וחוק ואנחנו עובדים כבר עכשיו".

"מדינת ישראל נמצאת בצומת. הקואליציה הזו היא קואליציה של שינוי ואחדות לעומת אחרים שחיים על הפירוד ועל הפילוג. אני חושב שבמדינת ישראל אין ברירה, אלא נבחרי ציבור שנלחמים בכדי להחזיר את התקווה, ועל זה אנחנו עובדים", אמר. 

כמו כן, אמר ממלא מקום יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת יש עתיד כי לפיד "עובד מסביב לשעון, ועובד קשה. אני מדבר אתו כל יום, והוא עובד בשביל המערכת. אני חושב שהוא לא בא ומתראיין ומנסה לקחת קרדיט כזה או אחר. כולם נוכחים ועובדים. אני מתכתב אתו כל יום, והתכתבתי אתו אתמול בערב. אנחנו הולכים להיפגש ממש עוד מעט. הסירו דאגה מליבכם".

"הקואליציה עובדת מסביב לשעון לטובת מדינת ישראל. עכשיו הסיפור הוא שיש 120 חברי כנסת ואני מציע למאזינים לבדוק מי מדבר בסיסמאות, או מצביע למען איזשהו הישג פוליטי קצר טווח, ולא לטובת מדינת ישראל", סיכם.  

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103fm