שר החקלאות עודד פורר, התארח הבוקר (ראשון) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, והתייחס לנושאים השונים שעל סדר היום הציבורי. הוא בחר לתקוף את האופוזיציה, ואת העומד בראשה נתניהו: "בכנסת הזו היחידים שנשענים על המשותפת זה יו"ר האופוזיציה ודרעי ועושים הכל יחד איתם כדי להפיל את הממשלה. כמו כן, הוסיף השר בהקשר זה כי "כשנתניהו סופר את שש האצבעות שלכאורה איתן יפזר את הכנסת, הוא סופר גם את האצבעות של עודה, כסיף, טיבי ואחרים".

השר הביע צער על מותו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל, והדגיש כי היכולת של הממשלה להילחם בטרור גדולה משמעותית מבעבר, לדבריו: "הממשלה הזו הפסיקה להעביר מזוודות דולרים לחמאס, והיא הורסת בתי מחבלים בקצב הרבה יותר מהיר, מקבלת החלטות כמו שלא קרה פה הרבה מאוד שנים". 

כמו כן, התייחס שר החקלאות לסוגיית הלולים בישראל, וטען כי הממשלה הקודמת הזניחה את הנושא וכי "למעלה מ-90 אחוזים מהלולים לא עומדים בתקנות של השירותים הוטרינרים, ומתנהלים עם אחוז סלמונלה גבוה". עוד הוסיף השר בנושא כי "לצערי, ההנהגה של הענף רוצה רק לשמר את המצב הקיים כל הזמן. יש תקציב לטובת העניין, יש כסף, רוצים לתת אותו, אין מי שמוכן לקבל". 

בנוסף, התייחס השר פורר גם לתוכנית אותה הוא מקדם, שבה אילת תהיה מרכז ימי ובינלאומי, ואמר: "אנו הולכים להעביר החלטה היסטורית בממשלה באשר לעיר אילת. מבחינת יכולות המחקר שם, גם כשאנו רואים את משבר האקלים יש שם יתרון ענק. מדובר בתוכנית בינלאומית".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm