יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, התראיין היום (שני) בתוכניתו של גדי נס ב-104.5FM והביע את כעסו לדברי יו"ר רע"מ כי המפלגה השיגה מתווה לבנייה הבלתי חוקית בנגב.

"מוכרים את מדינת ישראל בנגב ובצפון. נותנים פרס לטרוריסטים ולתומכי טרור", אמר ח"כ בן גביר, "בנגב יש הרבה בדואים שנאמנים למדינה, ובצפון יש ערבים נאמנים, אבל לוקחים את האנשים הכי קיצוניים שהם אנטי מדינת ישראל, ובוגדים במדינה פעם אחר פעם. אנחנו שומעים את אקורד הסיום של הממשלה הזאת".

על חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת שצולם מכה שוטר, אמר יו"ר עוצמה יהודית: "לא שזה יכול היה לקרות כי בחיים לא הייתי מרים יד על שוטר, אבל אם זה הייתי אני במקומו? ניידות שידור היו עומדות לי ליד הבית, והנשיא וראש הממשלה היו מגנים. אבל זה עופר כסיף, ואחמד טיבי, ואיימן עודה, והתמימים שבינינו שחושבים שמנסור עבאס, דובי-חמודי, בא לבשר בשורה אזרחית. תראו מה הוא עושה בחודשים האחרונים - אל עקצא, נטיעות בנגב, להרוס את הצפון, להרוס את המדינה. איבדנו את כוח ההרתעה - ישראל נמכרת".

"זה ברור שהטרור ממשיך כי המסר הוא שיש כניעה. ראיתי את הילדים של לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל, תוהים למה לא הורידו טיל על הבית. ממשלת ישראל תתעוררי. אני לא מתפלא. ממשלה הנסמכת על וואליד טהא, מנסור עבאס ואנשי התנועה האיסלמית, לא יכולה להגן על המדינה", טען.

על העימות בקואליציה סביב חוק השיוויון, אמר ח"כ בן גביר: "איימן עודה הציע את עזרת המשותפת. עושים כאן סיבוב על הציבור הדרוזי. אנחנו הגשנו הצעות המטיבות עם הציבור הדרוזי וזה לא עניין אף אחד מאנשי הקואליציה. פתאום רוצים לפגוע באופי היהודי של המדינה. זו קואליציה של שקר. עושים יחסי ציבור אבל לא באמת מתכוונים לעזור לציבור הדרוזי. אני שומע את הציבור הדרוזי, אין להם בעיה שהמדינה יהודית,  הבעיות שלהן הן אחרות כמו תשתיות ואדמות שלא מפשירים להם".

סייע בהכנת הכתבה: ירון זאבי 104.5FM