פרופ' עוזי רבי, ראש מרכז דיין באוניברסיטת תל אביב, התראיין היום (שני) בתוכניתו של גדי נס ב־104.5FM, והתייחס לחיסולו של איש משמרות המהפכה אתמול, וכן לחשיפת שב"כ על הניסיונות של המודיעין האיראני להגיע לבכירים ישראלים.

"האיראנים מדברים על איזשהו כוח מערבי, אבל אפשר להבין שבין השורות הם מתכוונים לאישיות הציונית" אמר פרופ' רבי בפתח הריאיון, "האירוע הזה אומר שיש מודיעין מבצעי חודרני מאוד שמאפשר לך להגיע בליבו של יום לטהרן ולהכות מקרוב אדם שיש עליו מסורת ארוכה של שילוח של מפגעים נגד ישראל בכל העולם. האירוע גם אומר לנו שאיראן נמצאת במצב רגיש מאוד מבחינת המהומות הפנימיות. שמים פה על השולחן את האמירה שישראל שומרת לעצמה חופש תמרון, בלי שום קשר להסכם הגרעין". 

לאחר מכן התייחס לאיומים של החמאס בעקבות פסיקת בית המשפט העליון המתיר ליהודים להתפלל בהר הבית, וטען: "עברה שנה ואנחנו מתגלגלים לאותו התהליך של שומר החומות. כלומר כשאנחנו בוחנים את הדברים במוחו של החמאס - קיימת מסקנה אופרטיבית משומר החומות שאומרת שאם הם יעבירו בערה דרך ירושלים, הם יקבלו בזול מאוד הרבה תועלות. זה הרבה יותר יעיל מלעשות עזה מול ישראל כמו שהיה בצוק איתן. מי שקובע לנו את סדר היום זה החמאס, אנחנו לא שמים לב לזה, המצב אבסורדי - אנחנו כבר לא אדונים לעצמנו".