הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, אומר כי "מצעד הדגלים בירושלים הוא מצעד חשוב, אלא שבשנים האחרונות הוא לא נועד לחגוג את שחרור ירושלים, אלא לתקוף ערבים בדרך גזענית ופרובוקטיבית". לדברי יעלון, בעת האחרונה "המצעד נחטף על ידי קיצונים". בראיון שערך באירוע שבתרבות של עיריית הרצליה, אמר יעלון כי "יש להרחיק מהמצעד את מי שקוראים מוות לערבים".

כמו כן, הוא התייחס לדבריה של ח"כ מירי רגב, שנאמרו השבוע, ואמר כי "הליכוד הפך לתנועת רק ביבי. לדעתו המדינה אינה מעניינת את נתניהו, ואם הוא לא ראש ממשלה, שהמדינה תישרף בשפתה של רגב". יעלון סבור שתנועת הליכוד, היא "בת ערובה של נאשם בפלילים, שדרדר לדבריו את הליכוד, למקום שבו הוא נמצא".

הוא הוסיף כי "אם הליכוד לא היה הופך לתנועת רק ביבי, היה ניתן למצוא היום בתנועה, אישים פוליטיים דוגמת גדעון סער, בני בגין, דן מרידור, ולימור לבנת, נפתלי בנט, איילת שקד, וגם אותו. על האפשרות שיחזור לפוליטיקה אמר יעלון, כי עד כה הסתדרו בלעדיו. הוא הביע תקווה שהממשלה הנוכחית תשרוד זמן רב ככל האפשר, וציין כי לא יחזור לפוליטיקה בכל מצב, אלא אם תיווצר אלטרנטיבה שלטונית, דוגמת כחול לבן, כפי שהייתה בעבר עד קריסתה של המפלגה.