חבר הכנסת וסגן השר אביר קארה ('ימינה') שוחח הבוקר (חמישי) בתכניתם של סיון כהן וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לשמועות לפיהן הוא מנהל משא ומתן עם הליכוד: "לא אגרור את מדינת ישראל לעוד מערכת בחירות בפעם החמישית. אני לא מנהל מגעים עם אף אחד. יש דברים לא פשוטים, כך חוק יהודה ושומרון הוא חוק שחייב לעבור ברוב קולות בקואליציה". 

בנוגע לשמועות על פרישתו של חבר הכנסת ניר אורבן מימינה, אמר ש"אני חושב שאתם קצת מקדימים את המאוחר. לניר אורבך יש יחסים מאוד טובים עם ראש הממשלה. הם חברים בלב ובנפש, והולכים דרך ארוכה יחד. אני חושב שהתקשורת דואגת לעשות הרבה מאוד רעש בנושא. מה שקרה השבוע בכנסת יצר כאן נזק. ח"כ רינאווי זועבי וח"כ מאזן גנאים יצרו נזק מאוד גדול. צריכה להיות פה סנקציה במקביל לאירוע הזה. לנו יש אחריות מאוד גדולה לשימור הממשלה ולעמידה בהסכמים הקואליציוניים, גם אם קשה. כולנו מחויבים לנושא הזה, וגם אם קשה ממשיכים. אם אתם רוצים עוד שאלות בנושא תשאלו את אורבך". 

עוד הוסיף כי איננו יודע פרטים על שיחת האיומים של עידית סילמן על ניר אורבך, ושאין ברצונו להתייחס לדברים: "אתם מוזמנים לפנות אליהם, או לדובר. תראו, אני מכיר ממשלה שבמשך שנתיים לא העבירה אפילו חוק אחד. השבוע האחרון היה ביזיון, ואני לא מתאר לעצמי מצב שחברי אופוזיציה, שמחויבים בדיוק כמוני, כי כולנו נשבענו יחד אמונים למדינת ישראל. אני חושב שכשאתה מצביע נגד המדינה אתה מועל באמון של הציבור שבשמו נשלחת. הייתה שם אומנם הצעת חוק נקודתית, אבל אחרי זה כל הצעות החוק עברו. איך יכול להיות שאחרי זה הכל עבר בהסכמה? זו הצעת חוק אחת שפוגעת במתיישבים ביהודה ושומרון".

קארה הוסיף שלפי דעתו, "כל משרדי הממשלה עובדים כעת בתנופה, ובעשייה בלתי רגילה. ואני עובד עם כל השדרות המרכזיות בכל משרדי הממשלה ואני אומר שלא הייתה תנופה כזו, ותוכניות שלא חשבו שיצאו לפועל יצאו לפועל. העברנו את הרפורמה הכי גדולה ביבוא". 

בכל הנוגע להאם ישנו סיכוי שאיילת שקד תחזור לליכוד אמר קארה שאין לו דרך לחזות את העתיד: "אני לא יכול להגיד לכם מה יקרה בעוד שבועיים. יש אנשים שינסו לחרטט, ולשנות את המציאות - המצב הוא לא פשוט. אני הגעתי לכנסת בכדי לקדם אג'נדה מסוימת כל זמן שאנחנו יודעים לקדם את המטרות אני אמשיך להביא הישגים".