חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן עוררה סערה ברשת בחודש שעבר, לאחר ששיתפה בערוץ הכנסת על הדרך הארוכה שעברה עם בנה וטענה: "אין כזה דבר אוטיזם - זה המנעות מאינטרקציה חברתית דינמית". מי שהתייצב לצידה היה דווקא העיתונאי בן כספית שהניח את המחלוקות הפוליטיות בצד. בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM הבוקר (שלישי) הודתה לו חברת הכנסת. 

"בן עשה לי טובה ענקית, ואני מאמינה בהכרת הטוב. לפני שאני פוליטיקטית ולפני שאני גלית אני אמא, ואני אמא של ערן, כשנגעו לי זה חשבתי שאני מתה. בן היה בן הראשונים שאמר ש'פה לא נוגעים, אני מאחורייך ואני חושבת שהוא התווה את כל הגישה של השמאל שלא ממש מחבב אותי, הוא התווה את הדרך", אמרה.

"ביבי לא ביבי, עזוב הכל, אתה אדם טוב, פשוט אדם טוב, ולא אשכח לך את זה כל החיים, כי אם לא היית עושה את זה יש לי תחושה שיש פה עליהום הרבה יותר גדול. מבחינתי, פשוט הצלת אותי, אין לי מילים", הוסיפה. 

בן השיב: "מעולם לא נגרם לי נזק גדול יותר בזמן קצר יותר. לא עשיתי לך טובה. אני מכחיש שאני בשמאל כי אני לא, אך היום זה לא שמאל ימין, זה ביבי לא ביבי".

בהמשך, התייחסה חברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, לנושא השיריונים במפלגה וטענה: "אני חושבת שיש דברים שהם חשובים יותר משריון כזה או אחר, וזה שהממשלה האיומה תיפול כמה שיותר מהר. לי חשוב לא האיך". 

לדבריה, בחירות זו הדרך העדיפה להפיל את הממשלה, "זו האופציה הטובה ביותר בעיניי, חושבת שנעבור את ה-61 בקלות. סער או שקד, כל שם, אם אלה האנשים שיעצרו את הרפורמה במערכת המשפט, בכייה לדורות. הליכוד צריך לשמור שהדבר הזה יתבצע. אני חושבת ששיקלי בודק את עניין המפלגה, הוא מאוד אחראי, אם הוא יקים מפלגה הוא יוודא שהיא עוברת את אחוז החסימה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM