ראש הממשלה, נפתלי בנט, חשף היום (שני) כי בימים האחרונים סוכלו מספר צירי פיגוע ונעצרו מספר מחבלים על אדמת טורקיה. הפרשן המדיני של וואלה! ברק רביד שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס  לתדרוך הכתבים שנערך בנוכחות ראש הממשלה : "הדבר המרכזי שבנט אמר זה בהתייחס לשני נושאים, הראשון זה טורקיה והניסיונות לסכל שם פיגועים. הוא בעצם סיפר שבמאמץ המשותף של כוחות הביטחון הטורקים והישראלים הביא לסיכול של כמה פיגועים ומעצר של כמה מחבלים".

"הוא לא מסר פרטים מעבר לזה. ובנושא האיראני הוא גם כן אמר משהו בצורה מאוד כללית שבעצם המטרה העיקרית מבחינתו של הביקור של ביידן זה לנסות ולסכם על איזושהי תוכנית פעולה משותפת ישראלית אמריקאית מול הגרעין בתרחיש שבו אנחנו לא הולכים חזרה להסכם הגרעין", הוסיף.

לדבריו, "אחד הדברים שראינו גם אתמול בהודעה שארמון הנשיאות באנקרה הוציא על שיחת הטלפון בין ארדואן להרצוג, גם שם הנוסח היה מאוד זהה. גם ממצדו של ארדואן נאמר שהם רוצים להמשיך ולשתף פעולה עם ישראל בכל מה שנוגע למלחמה בטרור, כמובן שהמילה איראן לא נאמרה, הטורקים מנסים להסתיר את זה ולא להתייחס לזה ישירות. בנט היום עשה הכול כדי להבהיר שמבחינת שיתוף הפעלה עם הטורקים הוא מאוד מרוצה, זה נראה שלפחות בישראל בכל מה שנוגע לשיתוף הפעולה שקיבלו מהטורקים כולם פה דיי מרוצים. לפיד ייסע ביום חמישי וייפגש עם שר החוץ הטורקי".

"הוא אמר 'אנחנו רוצים כמה שיותר מהר להביא את המצב לחזרה לשגרה', אני לא חושב שזה עוד שם. לי קצת מפריע, סוף סוף בנט מדבר על הנושא הזה בשמו, זה לא כל מיני תדרוכים, אבל אני קצת מרגיש שאנחנו בימים האחרונים עברנו לשלב ההיסטריה שכלפי חוץ זה מתחיל לשדר לאיראנים שהם קצת הצליחו בלי לעשות שום פיגוע", הוסיף.

בסיום, התייחס להכרה הישראלית בשואת העם הארמני ואמר: "גם בשיא במשבר מעט מאוד אנשים בכנסת תמכו בדבר הזה, במהלך השנים חיים אורון דחף לזה במשך שנים, כל שואת הארמנים למשהו שעסקו בו מעט מאוד חברי כנסת. לצערי ישראל  עדיין לא שם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm