כשנראה שישראל דוהרת לבחירות נוספות, התארח היום (רביעי) רוני בר-און, שר האוצר לשעבר, בתוכניתה של ענת דוידוב ב-103FM, והתייחס לתפקוד ממשלת המעבר, בעיקר בהיבט הכלכלי: "דרך המלך עוברת דרך ועדת הכנסת". החלטה בוועדת הכנסת היא ברוב קולות, שם ככל הנראה יש רוב לקואליציה גם אם גורעים את ח"כ אורבך, אך הוא יו"ר ועדת הכנסת והוא יכול לשחק משחקים ולגרום לכך שהיא לא תתכנס, ובא לציון גואל". 

הוא טען כי גם במידה שאורבך יבצע שימוש פסול במסגרת מעמדו כיו"ר ועדת הכנסת, יש לכך פתרונות: "אם יו"ר הוועדה עושה שימוש לרעה בכוח הסמכות שלו, יו"ר הכנסת והיועמ"שית יכולים להתערב. זה לא נשק אינסופי, יש לזה סוף כי הנהלת הכנסת, היו"ר והיועמ"שית יכולים להתערב בסחבת שאינה ראויה או לעכב תהליך חקיקה בניסיונות לא ראויים ולא חוקיים". 

יחד עם זאת, הבהיר שר האוצר לשעבר כי לא הכול תלוי כעת בכנסת, ואמר כי "בממשלת המעבר, יש דברים שלא רק תלויים בכנסת, למשל נושא האינפלציה, יכולים לטפל בה או בדרך הומניטרית דרך בנק ישראל או דרך הצד הפיסקאלי, להוריד מיסים ולעשות כך או אחרת. שוב באים לשאלת בעד ונגד".

בר-און התייחס גם לשאלת חתימת ההסכם בין האוצר והמורים שנמצא כעת בסימן שאלה בשל הכניסה המסתמנת למערכת הבחירות: "אני לא חושב שהיועצת המשפטית תתערב משום שהנושא של הסכמי הסחר של המורים למיטב זכרוני נמצאים על סדר היום כבר 3 שנים. היא יכולה להגיד שהגיע הזמן לסיים את הדבר הזה, או שאם חיכינו שלוש שנים אז מה האסון הגדול לחכות עוד שלושה חודשים? מצד שני, אם לא תהיה הכרעה עד מועד הבחירות, תהיה לה הצדקה להגיד חיכיתי, אתם יכולים להתקדם".

לסיום, התייחס גם לסוגיית התקציב: "ש סוגיות מז'וריות ובעלות השפעה די ארוכה יחסית, כמו למשל נושא התקציב. עד 2023 יש לנו תקציב תודה לאל. אני זוכר שבכל מערכות הבחירות בעבר, כולל אלו שבהן אני נבחרתי לשר אוצר, תמיד נכנסנו לשנת הבחירות בלי תקציב כי הוא היה זה שבדרך כלל הפיל את הממשלה. תקציב זה לא רק תקציב אלא גם חוק ההסדרים".