ח"כ קרן ברק (הליכוד) שוחחה היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM והביעה את דעתה על האפשרות ש'חוק הנאשם' יעבור בכנסת: "אני לא רוצה לחיות במדינה שבה יש לפקיד בכיר את הכוח להחליט מי יהיה ראש ממשלה".

הצעת החוק של ח״כ גבי לסקי (מרצ) שמונעת מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה תעלה ביום ראשון לועדת השרים לענייני חקיקה. לשאלה מה יקרה במידה והחוק עובר השיבה חברת הכנסת ברק שהיא לא רואה את זה קורה: "כל תיק 4000 הולך וקורס לנו בתוך המשפט, אפשר להבין שתמיד האופוזיציה תנסה להפיל את הימין ואת ראש הימין, ולכן רק הגשת כתב אישום במדינה דמוקרטית לא יכולה להיות סיבה להפיל ראש ממשלה".

עוד אמרה ברק ש"אני לא רוצה לחיות במדינה שבה יהיה לפקיד בכיר ככל שיהיה כוח להחליט מי יהיה רה"מ. אני לא מצליחה לחשוב שזה יעבור, סעיפי החוק לא קשורים לתיקים שעכשיו נדונים, זה לא חוק שישפיע על מערכת הבחירות הבאה. זה עוד לא עבר אפילו בטרומית". 

חברת הכנסת מהליכוד התייחסה בנוסף להצעת החוק לפיצוי העצמאים בשל נזקי האומיקרון שמתעכבת, ואמרה שעל הקואליציה והאופוזיציה להגיע להסכמות: "יש לנו לב, זה בסוף מו"מ, לא אמרנו שאנו הולכים להצביע נגד, זו התבשלות של סדר יום. אם יגיעו להסכמות שגם ייתנו ולא רק יקבלו, אני מניחה שהדברים יסתדרו. האומיקרון היה בנובמבר-דצמבר, אנחנו בפאתי יולי, ההסתייגויות אומרות שהאומיקרון לא החל בינואר ולכן הפיצוי חייב להיות גם על נובמבר-דצמבר. אנחנו גם רוצים יותר". 

על השיריונים האפשריים של סילמן ואורבך בליכוד אמרה ש"זה לא הובטח באמת עדיין, אני חייבת לומר באופן גורף, אני נגד שריונים, זו הסיבה שאני במפלגה דמוקרטית, אני רוצה להיות חייבת לבוחרים שלי ושלא ישריינו מתחתיי ומעליי. עם זאת, במצבי קיצון בדיוק בשביל הרגע הזה שלמרות הפריימריז ושרוב הרשימה נבחרת על ידיה, צריך שיהיו אחד או שניים לכל מיני דברים שצריך אותם".