בליכוד מגיבים לסערה: יממה לאחר העימות שנרשם בין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לח"כ דוד אמסלם, שוחח היום (שני) ח"כ יואב קיש (הליכוד) עם יוני הללי ברדיו 104.5FM, והתייחס לתשומת הלב הרבה לה זוכה המחלוקת בליכוד: "אני חושב שיש נטייה, שברגע שזה הליכוד, אז כולם עוסקים בזה. אני שמח שזה כך, טוב שאנחנו מפלגה כזו, ואנשים יכולים לומר את מה שהם חושבים".

הוא ניסה להדגיש את חופש הדעות שקיים בתוך המפלגה, ואמר כי "אף אחד לא חייל של ביבי. בליכוד, בסוף, אנשים אומרים מה שהם חושבים, אף אחד לא חייל של אף אחד". עוד הוא הוסיף כי "יש זהות מאוד גדולה בין אנשים מובילים בליכוד לבין הדעות של בנימין נתניהו כיו"ר התנועה, אבל אנשים אומרים את מה שהם חושבים".

בהתייחס לנושא הסערה - ישיבה עם רע"מ בקואליציה, הבהיר סגן שר הבריאות לשעבר כי מבחינתו אפשרות זו פסולה לחלוטין: "חשוב לי לומר, אנחנו מעולם לא הצענו לרע"ם להיכנס איתנו לקואליציה, ואני אומר לך עכשיו את עמדתי - אני נגד כל מהלך עתידי שכזה. רע"ם זו המפלגה הכי מסוכנת היום בכנסת לישראל, לא נשתף איתם פעולה בשום קואליציה עתידית. זה אני. אני אומר לך חד משמעית, אנחנו לא נהיה עם רע"ם בקואליציה, נקודה".

בהתייחסות נוספת לדברי אמסלם, הציג קיש את "מבחן התוצאה של הפריימריז": בליכוד כל אחד אומר מה שהוא רוצה ונבחן על זה בפריימריז מול המתפקדים, ולכן אנחנו מפלגה שהיא שונה, ואנשים נמדדים על מה שהם עושים ועל מה שהם אומרים והם לא חיילים של אף יו"ר מפלגה, כי בסוף מי שקובע אלו המתפקדים".

לבסוף, הוא התבטא בנוגע ל"חוק הנאשם", ותקף את הקואליציה שמנסה בימים אלו לקדמו: "שנה שלמה לא נגעו בחוק הזה, אנחנו הולכים לבחירות, והקואליציה לוקחת  כלי חוקתי כדי למנוע מיו"ר האופוזיציה להתמודד. זה כמו שאנחנו, אם היה מצב הפוך, היינו מעבירים עכשיו חוק שמי שאין לו תעודת בגרות לא יוכל להתמודד לראשות הממשלה". עוד הוסיף כי "אני נגד חוק כזה באופן עקרוני, ללא קשר לנתניהו".