ינון מגל ויריב אופנהיימר פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות לנושאים האקטואלים על סדר היום. בין היתר, הם שוחחו על עדותה של הדס קליין במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

בפתח הדברים, התייחס ינון לעדותה של קליין על כמות הסיגרים שנרכשו עבור הזוג נתניהו: "היא לא דיברה על כמויות, אין לה עדות על כמויות. בכתב האישום מופיע מספר, על מה הוא מסתמך? הכול בלוף. אתם יודעים מה זה בלוף? קשקוש. אתם שואלים אותי אם אני אוהב את זה שנתניהו רצה סיגרים? אני בבית כנסת שלי יש מישהו שהוא אחד מיבואני המזון הגדולים בארץ ותמיד בערב שבת הוא הביא לי הרבה ממתקים. מילצ'ן מצד שני היה חבר שלו המון שנים, מותר לכם לבקש ממנו מתנות? מותר. על זה מפילים ראש ממשלה, הם העלילו את תיק 4000 שקרס בעדויות. זה הכול היה פייק בשביל להפיל את נתניהו".

הדס קליין (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
הדס קליין (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

יריב השיב: "קשה לי באמת לדעת או לקבוע מה יותר עלוב ומגוחך, לנסות לשכנע את עצמך שעמית הלוי ניהל מו"מ על דעת עצמו ונתניהו ב-4 פעמים שישב עם עבאס והלחצים על כל הרבנים, ואתה וכולם שהלחיצו, ועמית הלוי עצמו אומר שסמוטריץ' לחץ על כפתור השמד לממשלת נתניהו. ואחר כך אתה יושב פה במלוא עליבותך ואומר שהכול היה פייק".

ינון: "על מה אתה מסתמך?".

יריב: "היא לא עדת מדינה, היא לא קיבלה שום דבר על האמת, לשמוע איך הוא זועם עליה כי היא נסעה לקובה ולא מצאה לו, איך מבקשים ממנה לארוז את כל המשלוחים האינסופיים שאני מזכיר שהם דרישות, לא מתנות, ולשמוע איך הם בוזזים את הווילה. גם על זה היו עדויות, הקנייה של הווילה לידם הייתה עסקה רעה, המליצו לפאקר לא לעשות את זה אבל הוא היה מהופנט כמוך אבל ההבדל ביניכם הוא כמה מיליארדים, והם בזזו אותה באופן קבוע. לשמוע איך בשישי בלילה ואומרים שביבי אוהב לטבול את הסיגר, ושולחים נהג שיסע לקניון".

"אני אומר לך ולכם - כתבתי פעם טור שהכותרת שלו הייתה 'תעשיית המתנות של משפחת נתניהו', מה שאתם רואים בעדות של קליין זה הצל של ההתחלה, של הקצה של קרחון ענק. לפני כל נסיעה של בני הזוג האלה הם החליטו מה הם חוגגים, היה מי שאמר לכל המיליארדרים באותה מדינה שבני הזוג חוגגים, והייתה עלייה לרגל למלונם עם מתנות יקרי ערך שבאות ארצה באותו סל גדול של המזוודות, ועל הסל הזה התפתחה תעשייה של הברחות. כמו מילצ'ן היו רבים מאוד", הוסיף. 

ינון: "אתם טוחנים את זה שנים. ראינו מה היה עם אילן ישועה, מה היה עם חפץ, עם פילבר. חכה לעדות הנגדית, כמה אתם מבלבלים את המוח עם השטויות שלכם".

ינון הוסיף: "כמה אתם מבלבלים את המוח עם אותו חומר שלעסתם שנים? יום יום, בוקר ערב, כמה אתם יכולים? אם היא לא חידשה מה אתם כל הזמן טוחנים את זה. פרות מעלות גירה, כמה אפשר? בואו נחכה לחקירה הנגדית. אין לכם טיפת בושה? אתם לא מודעים לעצמכם איך זה נראה? אתם מגוחכים, מגמתיים, מלאי שנאה, השנאה מעוורת אתכם, אי אפשר לסמוך על מילה שיוצאת לכם מהפה.".

"אתם לא מודעים לעצמכם? בקרב הציבור היהודי יש לנו רוב ענק, אתם מסתמכים על הערבים. אתם לא שואלים את עצמכם איך יכול להיות קליין יושבת ואומרת וכל הכותרות הראשיות מפמפמות את הדבר הזה ובקרב הציבור היהודי יש רוב ענק לנתניהו? אנשים לא נורמליים? אנשים נורמליים, הם פשוט לא קונים את הסחורה שלהם כי הם יודעים שאתם פייק", סיכם.

יריב: "הנאום העלוב הזה ירדוף אותך עד הקבר. אני מאחל לך שהקבר יהיה בעוד הרבה שנים. עד עכשיו חשבתם שאני משקר, היום אתם יודעים שאני מדבר אמת, מאחל לך שמישהו ימחק את הנאום הזה מהארכיון".

ינון: "אתה לא מסוגל להפסיק לדבר, אתה באובססיה מטורפת עוד מעט אתה מתחיל לזרוק פירה על הקירות. ביבי, ביבי, ביבי וברח לי הפיפי". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm