מידי פעם עולה מוצר חדש של אורבן אווטפיטרס לכותרות, ולא נראה שמדובר בטעות או חוסר רגישות מצד הרשת. כשדבר מסוים חוזר על עצמו שוב ושוב, ניתן רק להגיע למסקנה כי מדובר באסטרטגיה שיווקית גאונית או ממש מעצבנת. תלוי את מי תשאלו. כך קרה לאחרונה, כאשר מותג הבגדים האמריקאי שיווק מוצר חדש שהיא טענה כי הוא חולצה, ויצרה בלבול בקרב לקוחותיה. לקוחות המותג, שנכנסו לאתר, מצאו עצמן מתבוננות ב"חולצה" שוב ושוב, ושואלות "איפה אפי"? מסתבר, שלא רק שזו לא חולצה, זו אפילו לא חולצת בטן, ומדובר במוצר שמכסה את חגורת הכתפיים. לא רק שאין שם בד, הגולשות תהו מדוע על העדר- חולצה עליהם להיפרד מ-16 דולרים.

מהתבוננות ב"חולצת הבטן" ניתן רק לתהות היכן שאר החולצה? כתשובה לזה, נכתב בדף האתר של החברה כי מדובר ב"חולצה" שאמורים ללבוש תחתיה חזייה. כמו כן תיארה הרשת את המוצר כדרך "אולטרה סקסית" ללבוש את "לוק השכבות" הפופולרי.

אך כל ההסברים המתייפייפים הללו לא סיפקו את הגולשות. אחת מהן, עורכת אתר האופנה Racked, אלנה אוקון, צייצה צילום מסך של המוצר, תחת הכיתוב "הגיהנום ריק וכל השטנים כאן". הציוץ הקטן הזה יצר סערה ברשתות החברתיות, והגיע גם לכלי התקשורת.

נשים רבות התבוננו במוצר ותהו לעצמן "מה לעזאזל???"

חולצה מפוקפקת. צילום מסך
חולצה מפוקפקת. צילום מסך



רבות פנו להגיב בטוויטר



אפילו גברים הגיבו


אם אכן מדובר באסטרטגיה שיווקית מכוונת, יהיה מעניין לדעת האם היא הצליחה- האם הייתה עליה במכירות באתר וברשת ככלל בעקבות מוצר הזוי זה או מוצרים הזויים אחרים, למשל.



נכון לעכשיו, בטווח קצר של זמן ירד המוצר מהאתר. נותר לתהות אם הוא אזל מהמלאי, או הורד בשל הסערה התקשורתית שהוא עורר.


המוצר. צילום מסך
המוצר. צילום מסך