לכל אחד יש לפחות דבר אחד בעצמו שהוא לא אוהב והיה רוצה או מנסה לשנות, כי אנחנו חושבים למרבה האבסורד שזה יעזור לנו להיות יותר שלמים עם עצמנו. אבל מסתבר לפעמים שדווקא אותם דברים בנו שאנחנו מגדירים כחסורונות, הם היתרונות הכי גדולים שלנו, ויכולים להוביל אותנו רחוק.


כך קרה לאחיות התאומות הזהות קיפריה קוואן וטי.קיי וואנדר, 29, מניו יורק, ארה"ב, שמה שהגדירו כחסרון הכי גדול שלהם גרם להן להיות מפורסמות ומקור השראה לרבים. "התחלתי ממש לשנוא את השיער שלי ולראות בו כמכשול נוראי", אמרה קיפריאה. הן ניסו הכל לגדי לשנות את המראה שלהן, בין היתר החליקו את שיערן בדרך קבע.


בשלב מסוים בחייהן הן התעייפו מלהילחם בטבע שלהן, והחליטו לאמץ אותו. הן בוודאי שמחות על ההחלטה הזו, כיוון שכעת הן אוחזות בקריירה משגשגת בזכות אותו שיער ייחודי. מדובר בסיפור עם מסר חינוכי למדי.

 
עם מיליוני עוקבים באינסטגרם, התאומות מעוררות קנאה בקרב נשים (ואולי אף גברים) ברחבי העולם. אך הן אינן רק בגדר פנים (ושיער) יפים, יחד עם חברתם נאקישה ברנסון הן מנהלות את הבלוג שמהלל את השיער הטבעי “Urban Bush Babes”. "רצינו ליצור פלטפורמה ספציפית לנשים אפרו אמריקאיות, מרחב בו נוכל להדגיש את השונות ולשים אותה במיינסטרים", אמרה קיפריה על הבלוג. טיקיי וונדר הוסיפה שרצינו להראות צד אחר של 'נשות צבע' שלא מראים במדייה של המיינסטרים".


את הבלוג הן החלו ב-2011, כדרך לקבלה העצמית ומתן במה לאחרים, ובעיקר אחרות שנמצאים בסיטואציה דומה לשלהן. 


"הייתה סטיגמה סביב אנשים שהסתובבו עם שיערם הטבעי או כאפרו", אמרה טיקיי וואנדר. היא מוסיפה שהמטרה שלהן, לאחר קבלת המראה הטבעי שלהן הייתה לשבור את הסטראוטיפים והגנאי לו זוכים אנשים עם שיער כמו שלהן. 




האחיות טוענות שהן פשוט חיפשו דרכים להתמודד עם בעיות הביטחון העצמי שלהן סביב השיער, ובכלל לא תכננו שזה יהפוך לקריירה.




מסתבר שאהבה וקבלה עצמית משתלמים אם כך!