רובנו היינו רוצים להאמין שאם בוגדים בנו נדע זאת, אבל אפילו האנשים החכמים ביותר עלולים לפספס את סימני האזהרה. כך קרה לאחרונה לאישה, שגילתה שלחבר שלה יש חיים שלמים נוספים, ושהיא לא חלק מהם. אותה אישה, שהעדיפה לשמור על זהותה חסויה, חלקה את סיפורה כתגובה לשאילתה באתר reddit: "מניסיון אישי, מה הם הסימנים שבני הזוג בוגדים בכם?"

היא חלקה עם גולשי האתר כיצד גילתה כי בן זוגה לחיים ניהל חיים כפולים במשך שנים, ועל אף שהסימנים היו קלים לזיהוי היא פספסה אותם. כשהיא משתמשת בכינוי האינטרנטי Cursethewind, סיפרה כיצד במשך שנים חשבה כי מי שמסתובבת רבות עם בן זוגה היא רק חברה טובה שלו, עד אשר קיבלה הזמנה לחתונה ממנה. "קיבלתי בדואר הזמנה לחתונה מהארוסה שלו זה ארבע שנים, שחשבתי שהיא רק חברה טובה שלו", כתבה. "זה לא היה רק סימן מובהק לכך שהוא בוגד, אלא שאני בעצם האישה האחרת ונמצאת במקום השני מבחינתו".

ingimage :חשבתי שיהא רק חברה טובה שלו. צילום
ingimage :חשבתי שיהא רק חברה טובה שלו. צילום
סיפורה העצוב של האישה הנבגדת עורר את חמלת הגולשים באתר, וכן גם את סקרנותם, והם החלו להציע תמיכה וכן לשאול אותה שאלות. גולש אחד שאל אותה אם הארוסה הכירה אותה בדרך כלשהי, ולכך ענתה האישה "היא הכירה אותי כ'חברה טובה שלו', ואני חשבתי אותו הדבר בקשר אליה. הוא הקפיד לדאוג ששתינו לא נדבר זמן רב מידי, או נבלה יחד".

היא גם לא חשבה שזה מוזר שהוא מכיר את החברים שלה, אך מעולם לא דיבר איתם או הסתובב איתם זמן רב. "זה לא היה חשוד מידי, כי זה היה קשר ב'שלט רחוק', ונפגשנו בקונצרט, כך שלא ממש היו לנו אותם מעגלים חברתיים".

למרות שזה נראה כמו הדבר הכי רצוי בסיטואציה הזו, היא החליטה לא לספר לארוסה על כך, "החלטתי לא לספר לארוסה שלו, ופשוט להמשיך הלאה בחיי". היא האמינה שהייתה יוצאת כמרירה וקנאית, אם הייתה מזהירה את הארוסה מפני חתונה עם הגבר המפוקפק.

ingimage :גיליתי שאני האישה האחרת. צילום
ingimage :גיליתי שאני האישה האחרת. צילום

במקום  להיות "האישה המרירה והקנאית", היא אכן המשיכה בחייה, אך לפני כן שלחה דחייה להזמנת החתונה וכן תמונה של ההזמנה  ל"בן הזוג שלה". בעקבות העימות, "בן הזוג" הבוגד פשוט הסיר עצמו מהחיים שלה, ובזה נגמר הקשר ביניהם.

היא נשאלה שאלות רבות נוספות, ואחד הגולשים תהה אם היא חושבת שהארוסה ידעה על הרומן, ורצתה להראות לה שהיא יודעת. על כך השיבה, "זה אפשרי, אבל לא סביר. היא לא נראתה כאדם שפשוט היה עובר על זה בשתיקה. אבל גם לא חשבתי שהוא מסוג הגברים שבוגדים, אז אני מניחה שכל דבר אפשרי".

באשר לזוג ה"מאושר", לדבריה היא גילתה שהם התגרשו שנה לאחר החתונה, כיוון שהארוסה גילתה שהוא בוגד בה עם אחרת.